Alla inlägg den 28 maj 2014

Av Kärleksbarn - 28 maj 2014 22:06

Angels eyes, 8 minuter in på serien och jag bölar. Har redan gråtit flera gånger (är seriös) på den första episoden. 

Om ni vill se den är det här länken -> http://www.viki.com/videos/1035937v-angel-eyes-angel-eyes-episode-1

Angels eyes är den andra mest sedda serie på hela hemsidan. Fatta hur sjukt.

Egentligen är det inte så konstigt, skådespelarna är så bra, redigeringen, handlingen och Seungri som är en av de mest kändaste k-pop artisterna är med i serien!(!!!!!) Älskade Seungri as mycket innan. Så kollade på serien först också för att han var med haha.. och oppa från serien heirs är också med :') Mitt liv är completed haha. 

Såg klart heirs igår. Den var så b r a!! 


Över till min dag. 

Var i skolan, jobbade lite i cafeterian och fick 2 gratis glassar. SÅ GOTT 

Sen hade jag musik. Hade faktiskt kul där för första gången på en evighet. Typ vi hade någon tävling som jag faktiskt kunde något på.. Sen åt jag lunch, lax. Det godaste som finns på skolan. Men jag åt inte så mycket ändå för att jag var mätt av alla glassar xd Hade en lektion därefter och slutade 2 c: 


Blev hårt dissad av min vän blev så jävla arg i en hel timme ugh. Men jag stack ut ensam efter ett tag och typ träffade på min kompis, sa typ bara hej men blev ändå lite gladare för att hon inte var med henne. Låter säkert som att jag är as elak men whatever. 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards