Alla inlägg under maj 2014

Av Kärleksbarn - 23 maj 2014 21:24

Idag var jag på stranden med några vänner. Hade inga förväntningar. 

Var skitledsen när jag var där. Tänkte djupa tankar. På honom, hur fan ska jag klara sommaren när han inte är med mig. Gosh. . . Måste fråga om hans nummer eller något och va med honom isommar.. 


Idag på idrotten fuck my life hahhahaha. . . Varje fredag när jag och min klass är på en äng är alltid en kille där. Typ någon asiat som går i 1an? Han är så jävla fin seriöst hahhaa.. Har lust att dra några fula raggningsrepliker när jag ser honom. Som tur är gjorde jag aldrig det utan jag la mig på gräset typ hela lektionen medan alla andra svettades som grisar. Haha så varmt.. Min cruch och den sötekillen tog av sig tröjan. Hahha fml.. 


Måste skriva på min novell. Har förvåningsvist läsare hahah. Vill inte göra de besvikna. . . 





Av Kärleksbarn - 19 maj 2014 22:20

Vem vill må såhär dåligt hemma egentligen?

Svar: Ingen. 


Min morgon idag startade som vanligt skitdåligt.

Men när jag cyklade iväg till skolan börjar jag alltid släppa allt och dagen startar om som nytt för mig. 

Morgenen var bra. Lektionen var inte så jättetråkig och ''han'' kollade på mig hela tiden när han skulle redovisa. Hahha vad betyder det egentligen. Sluta innan jag inbillar mig massa skit. 


Klarade inte av att vi två skulle stirra på varandra medan han babblade vidare om redovisningen. Så kollade bort tusentals gånger. Hhaha så jävla pussy. Älskar hans hår och ögon. De är så F I N A. 


Skolan gick faktiskt snabbt idag. Gjorde prov och fick GODKÄNT. FUCK VAD GLAD. Okej visste redan att jag skulle få det. Men ändå hahah. Pluggade bara typ en kväll på provet.. Fick ''ok'' på provet sa min lärare. Man bah åh ok tack. Hejdå ses aldrig mer i sommar. <3 


Men sen slutade redan vid två så det var skönt. Jag stack hem och sedan träffade jag min kompis i stan. 

Vi käkade asiat mat på en brygga. Fett skönt att bara få sitta där, få kolla på ån och få snacka. 


Sen var det ju såklart inte nog med mat. Vi stack till espresso house och beställde varsin frappe. 

Den var så G O D. Det var typ för ett halvår sedan jag drack en sån? 

Doc så dyr hahha hatar priset. 46 spänn?! Liksom chilla med priset tack :))) 

Hur besviken blev jag inte när jag såg att de hade höjt priset med 2 kroner på ett halvår? Hahha så jävla snål. 


Dagen var bra på dagen. Men alltid på kvällarna vill jag gråta. 

Vi får väl se om jag gråter mig till sömns ikväll. 


Idag var faktiskt sorligt nog den bästa dagen på hela månaden. 







Av Kärleksbarn - 19 maj 2014 00:35

Denna helgen har varit den sämsta i evigheter. Gråter mig till söms

Av Kärleksbarn - 18 maj 2014 00:21

En månad har gått sedan jag såg honom för första gången. Har varit så jävla depp hela dagen. Kunde ha träffat honom idag. Men jag ville inte åka själv. Ångrar det så djupt. 


Han vet inte ens vem jag är. Jag snackar om Felix Sandman. Seriöst. Fuck fuck fuck 

Hatar att jag älskar honom så mycket. Han betyder allt. 

Gråter. Fan 



Av Kärleksbarn - 14 maj 2014 19:49

Skolan var chill idag. Jobbade i cafeterian typ 3 timmar och hade två lektioner därefter. 


Efter skolan åt jag lite hemma. Sen stack jag ut. Jag gick ut i regnet för en kille. 

Jag köpte något till honom som han har snackat om 24/7 

Hoppas han blir glad. Annars.. hhaha nä skoja. Vill se honom skratta. 


Har inbillat mig själv i två timmar om att jag ska plugga. Aw. Vad har hänt med de tankarna? 

Sov, skrev låtar, tänker. Inget mer. 


Aa men ska försöka plugga. Har 10 sidor gamla testamentet i prov. Och såklart är jag inte kristen. Och såklart har jag bara jobbat med 2 sidor på 2 dagar. Satsar på D.. går inte så bra.. blir nog E ist 





Av Kärleksbarn - 13 maj 2014 20:50

Här kommer en blick om hur mitt liv ser ut. 


Jag föddes. Min syrra var en elak jävel. Hon kränkte mig, gjorde mig osäker. Hon vet nog inte själv om det. ''Syskon bråk'' brukar det kallas. Men för mig är det inte bara syskonbråk. Just nu är hon 19 år gammal. Hon har flyttat ut, och jag har ingen kontakt med henne alls. Jag vill inte heller ha någon kontakt med henne. 

När vi träffas bråkar vi bara. Jag orkar inte med henne. Livet är nice utan henne helt ärligt. 

Jag vet att hon finns, men samtidigt är hon så långt borta. 

Säger inte att jag hatar henne. Om hon skulle dö skulle jag ju för fan bli ledsen. Hon är familj. 

Men när jag träffar henne känner jag ingenting förutom hat. På loven kommer hon hem och pluggar. Liksom vafan.

P L U G G A R Mina föräldrar betalar en tusenlapp och mer för att hon ska kunna käka mammas mat och plugga och bråka. Men nu är hon borta. En månad till i alla fall. Fan jag vill inte att hon ska komma. 

Hon är så feg. Hon vill inte hemma pga sämsta familjen. Hon vill sommarjobba och hänga med hennes nya vänner. 

Men det har hon såklart inte sagt något ord till mamma eller pappa. För att hon är feg, feg, feg. 

Mina föräldrar förväntar sig att hon ska komma hem över sommaren. Vi får väl se vad som händer. 


Min dagis karriär var inte den bästa. Jag var så blyg. Vågade inte säga något ord. Men dagis var ändå kul. Skaffade vänner, som jag inte har kontakt alls med idag. Men vafan, skit samma. 


Under lågstadiet var den inte heller bra. Jag var fortfarande blyg, men jag var smart. Så hahha hade iaf stolta föräldrar. Hade skitlätt för allt. Behövde inte ens träna på något. Allt kom in i hjärnan på ett snapp. 

6an var helt klart roligast. Fick bättre självförtroende och blev kär för första gången. Hahha så djup. 

Jacob heter han. Kommer inte ihåg hur man stavar hans namn ens. Jakob, Jacob? Jakke Jacce? Skitsamma. 

Den killen var den första som var speciell för mig. Fick fjärilar i magen och var alltid skitnervös när jag såg honom. Tänkte på honom skit mycket och allt. Vi hade askul. 

Men det blev inte så mycket av honom. Blev friendzonad. Har inte kontakt med honom. Valde det själv egentligen. Ville inte se honom. Det var bara jobbigt. Letade alltid efter rätta ord när jag var med honom. Kunde inte vara mig själv. Under ett halvår var det så F R I E N D Z O N TIll slut var det helt enkelt för jobbigt att vara kär i den killen. Jag släppte honom. Svarade inte när han sa något. Det blev slut. Jag orkade inte längre. 


En gång i mitt liv har jag varit kär. Det var i honom. 


Nu är jag fortfarande liten. Liten och kort, fick mens alldeles för tidigt.


Vafan bloggar jag ens för. Måste plugga. Sista månaden innan sommarlovet är den värsta. Alla prov kommer på en och samma gång. 

Jaja, hejdå. Kanske du följer denna blogg. Blir rädd då. Hhaha, hatar att inte veta vem du är. Men ändå gillar jag att ha läsare. Gör vad du vill. Läs vidare om du vill. Sluta läs om du vill. 

Av Kärleksbarn - 13 maj 2014 20:40

Hahha hatar mig själv. Har skapat så många bloggar i mitt liv. Jag lovar, gör minst en per år. 

Undra hur många gånger jag har gjort en här på bloggplatsen? Säkert min 3e gång här. 


Mitt liv är upp och ner. Här tänkte jag liksom skriva om hur jag känner. Har saknat att göra det. Såklart är jag anonym. Klarar inte av att skriva mitt namn. Förra gången jag gjorde det fick några personer reda på bloggen. Flera styckna läste den och jag orkade inte med det. Så jag raderade den. 


Påriktigt. Ska inte vara dum i huvudet längre. Mitt namn ska aldrig synas eller läsas i denna blogg. Speciellt inte i en sådan här blogg. Där jag skriver skit om folk, skryter, skriver av mina känslor osv 

Men deras namn kommer nog. Hhaha, alla era namn är ju likadana. 

Emma, Ella, Niklas osv.. Alla dessa namn används av flera hundratals människor. Så vad spelar det för roll om jag skriver namnen? Det spelar ingen jävla roll. 

Jag får hoppas att ni inte hittar denna bloggen och hatar mig förevigt. Puss 



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<<
Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards