Alla inlägg den 27 juni 2014

Av Kärleksbarn - 27 juni 2014 18:18

Det känns konstigt att ha läsare. 

Ni är här och läser. Men samtidigt lämnar ni inga spår efter er. 


Från igår:

Klockan är 12, jag och min syster går till min kusin. När vi är framme står min kusin i duchen. Det är 20 minuter kvar till bussen som ska ta oss till stationen. Precis 18 minuter efter är hon klar. En minut efter kommer bussen. 

Under tiden som vi sitter i bussen räknar jag ut om vi kommer att hinna till tåget eller inte. Då förstår jag att vi kommer att missa den med 5 minuter. Jävla smarta människor som säger att vi kommer att hinna. 

När vi är framme till stationen har såklart tåget redan åkt iväg. 


Vi sätter oss tillslut ner och väntar på tåget. Efter en halvtimme väntandes kommer min syster klasskamrat. Fan vad snygg han var lol och läskigt mycket kollade han på mig. Hahha shit.

Den stackars killen skulle jobba som läxhjälpare. Ville bara 'aw boy. Vill du hjälpa mig??' 

Såklart sa jag aldrig det. Aa men han gick efter någon minut, jävla diss.


Tåget gick ÄNTLIGEN. Vi åkte till helsingborg, söder punkten. Köpte inget skit. Sedan stack vi till en resturang och jag köpte en bubble tea, åh det var så gott. Vi åkte hem igen runt klockan 5. Sprang till tåget och hann det. Det fanns doc inga platser. Så jag fick helt enkelt sitta på en trappa lol. 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards