Alla inlägg den 26 juli 2014

Av Kärleksbarn - 26 juli 2014 23:14

Först kommer bara ben och hud. Helt plötsligt finns det en hög med fett längre upp. Whoops. 

 


 

Av Kärleksbarn - 26 juli 2014 22:55

Hur många gånger har jag inte kännt mig ensam? Nästan lika många gånger jag gråtit ensam i mitt rum. 


Jag tänker alldeles för långt och djupt, så det slutar alltid med att jag gråter. För att jag har inget hopp, jag ser ingen lycklig framtid. Det kommer inte att bli bra imorgon och deffentivt inte heller om 10 år heller. 


Varje ny rad ger mig bara mer tårar. Jag orkar inte mer. 


I detta rummet gråter jag. Utanför den leker jag glad. Men ibland har jag faktiskt tur, ibland skrattar jag av ren lycka. Men betydligt oftare får jag skäll för att jag gråter. 



  

Av Kärleksbarn - 26 juli 2014 22:32

Jag har gråtit varje dag nu. Det suger. Seriöst.

Jag vill dö. Bara försvinna ur denna världen. 


Ingenting gör mig glad. 


Kan jag få försvinna? Kan någon ge mig en sån dricka.. sådan som man bara dricker, sen så sjunker man bara in i sömnen, sen slutar hjärtat bulta.

Sådär vill jag dö. Smärtfritt och lätt. En liten drink som gör hela jobbet. 


Doc så vet jag faktiskt inte om det är sant.. alltså om det ens finns en sån dricka. Jag såg händelsen på en film.. en tjej drack drickan, sen slutade hennes kropp att fungera. Hm. 




Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards