Alla inlägg den 30 juli 2014

Av Kärleksbarn - 30 juli 2014 17:18

Min panikångest har äntligen gått över, efter mer än 24 långa timmar. Först förstod jag inte ens att det var panikångest. Jag trodde att jag var sjuk eller något. 

_____

Jag kände mig illamånde under flera timmar. Tillsist sov klockan 2. Efter 2 timmars rullandes i sängen, 3 toabesök och en halv alvedon somnade jag tillsist klockan 4, kallsvettandes samtidigt som jag kände mig febrig och alvedonen hjälpte mig inte ett dugg. 

Jag vaknade upp flera gånger under ''natten'' och drack något glas vatten för att jag trodde att det var något med väskebrisk att göra. Men nej, det gjorde bara saken värre. Jag fick bara mer ont i magen & fick gå på flera toabesök och jag var alla gånger, lös i magen. . . 

Klockan 9 vaknade jag upp åter igen efter någon timmes sömn. Jag hörde klart och tydligt min mammas fotsteg i hallen, så jag klev också upp ifrån sängen. Tillsammans kollade vi på en serie.

Jag hade en enorm huvudvärk. Så jag försökte att somna i soffan under hela serien, men det gick inte. 


.. klockan 1 åkte jag tåg till helsingborg för att ta frisk luft, jag älskar ju helsingborg så mycket. Jag kände mig faktiskt lite bättre vissa stunder, men under andra minuter mådde jag bara sämre. 

5 timmar senare åkte jag hem dödstrött och illamående. 


Väl hemma mådde jag bara ännu sämre. Ingen kvällsmat orkade jag äta heller. 


Tillsist gjorde jag ett onlinetest på om jag verkligen hade panikångest.

Resultatet?

Hög risk att jag har det. 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards