Alla inlägg den 7 oktober 2014

Av Kärleksbarn - 7 oktober 2014 20:36

Jag har varit sjukt off dessa dagarna. Men jag har massa plugg. 


Min dag har faktiskt varit ganska bra. Det började med 45 minuters degande i sängen. Sedan började jag att sminka mig. När jag väl gjorde det märkte jag hur ljus min foundation faktiskt är. Måste verkligen köpa en ny och bli matchad på kicks eller något. 


Jag kollade på konst med min klass. Först var det sjukt drygt. För att hon snackade massor om jesus och sånt här. 

No offence för er kristna, men jag är 0% kristen och jag är deffenetivt inte heller interserad av kyrkan osv. 


Så jag började tänka på varför jag inte skolkade haha :p Min pappa skulle be mig att skolka om han ens visste att de skulle snacka om jesus haha.

Men sedan började hon prata om mobbning och blablabla. Gäspade så sjukt många gånger, tycker lite synd om den kvinnan som pratade. 

Visst att ämnet är viktigt, men de tror verkligen att man blir berörd va? 


Ta in någon människa istället, inte vem som helst utan någon som faktiskt har varit mobbad en gång i tiden, då kan vi ha kramkalas och gråta tillsammans och verkligen tänka efter. Det skulle varit såååå mycket bättre. 


Jaja, efter den lektionen hade jag 2 timmars håla. Jag cyklade tillbaka till skolan med mina vänner och vi bara satt och pratade samtidigt som vi väntade på att matsalen skulle öppna. 

Efter lunchen fick jag reda på mitt franska betyg. Jag fick B och läraren sa t.om att jag hade blivit aktivare. Blev så jävla glad.. jag har verkligen försökt bli mer aktiv under lektionerna på alla ämnen. 


Juste gjorde hkk prov i måndags. Skit gick det :p 

Det var fan skit svårt?? 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards