Alla inlägg under november 2014

Av Kärleksbarn - 1 november 2014 20:19

Amen hej november. 

Det är lördag idag - den 1a november helt koreckt 


Igår var jag mest bara hemma. Jag kollade bara på serier och åt en hel chips påse. 

Idag var jag faktiskt ute och shoppade. Som min hjärna fungerar kommer jag äntligen ihåg mitt bankkorts lösenord. 

Så det var sjukt skönt faktiskt bara att bära runt på mitt lilla bankkort. 


Köpte en sjuuuukt skön kofta från gina. Den är blå och extremt mysig. Fick den på rea för endast 99 kr! 

Sen köpte jag ett infinitive armband. 75% var den på, för att butiken skulle bygga om. 

Sen köpte jag även en ögonfransböjare. Tycker inte alls att den är bra :/// Har köpt 2 st ögonfransböjare denna veckan.. båda suger.. min gamla är aaas bra, fast mina ögonfransar lossnar av den.. 


Imorgon ska jag träffa släkten! Hoppas verkligen att det kommer att bli kul. Annars pendlar jag 3 timmar i onödan. 




Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards