Alla inlägg under januari 2015

Av Kärleksbarn - 30 januari 2015 11:19

Varför mår jag dåligt varje fucking fredag? Under samma timme är det hela tiden. Vill bara gråta nu typ.

T

Av Kärleksbarn - 29 januari 2015 22:47

Jag väljer detta egentligen. Jag har bara skitsvårt för att öppna mitt hjärta. För jag vet att jag kommer att bli sviken någon gång av den människan. Mitt hjärta kommer att göra så ont och jag orkar inte med det, så Mitt hjärta förblir stängt. Och jag fortsätter att vara ensam. Men det är okej. Åtminstone oftast. Åtminstone kan jag le genom min flod av sorger.
Jag har inbillat mig själv om att jag är okej. Eller så kanske jag faktiskt är okej? Vem vet.. Inte jag iaf.
Jag hoppas att du mår bra T
För det är det viktigaste av allt

Av Kärleksbarn - 29 januari 2015 22:41

Att ligga här själv i sängen, att inte ha någon att älska. Det gör ont ikväll.

Medan alla har någon vid sin sida. Har jag mitt täckte som min prins underbar.

Medan alla drar utomlands är jag kvar i min lilla håla. Medan alla sticker och dricker sig fulla. Sitter jag själv i mitt rum helt nykter. Det är mitt val, att vara nykter. Jag vill inte festa. Det är inte min grej bara.

Men jag är ensam. Så himla ensam.
Vill inte ens fira min födelsedag om jag ska vara helt ärlig.

Av Kärleksbarn - 28 januari 2015 19:38

Amen hej på er. 


Idag gick jag till skolan utan smink, vet ni hur underbart det faktiskt var? Sedan denna terminen började hade jag varje dag vaknat upp kvart i 7 för att hinna med sminken. Idag vaknade jag en halvtimme senare. Så himla värt. 

Kände mig inte ens ful!! Wow. Imorgon ska jag bara köra lite värme i mitt ansikte. Orkar inte med allt annat. 


Mina vänner, gå osminkade till skolan. Eller använd så lite smink som bara möjligt, lite mascara och concealer kanske? Det borde räcka. Ni är fina. 

Av Kärleksbarn - 16 januari 2015 11:15

Sitter o har mattelektion just nu. Vet inte varför, men jag är bara så jävla nere. Ville bara skriva av mig. Förlåt.

Av Kärleksbarn - 6 januari 2015 19:16

Orkar inte ens att blogga längre. Min glädje har försvunnit. 

Om tre dagar är jag tillbaks i skolan. Hatar bara tanken av det.

 

Nu ska jag fan ta tag i mitt liv. Jag ska ut. Ut och gå. Gå ut och tänka, ladda pengar på mobilen och undvika människor.

Jag ska ha ''me-time''. Jag ska ta hand om min kropp och hälsa.  

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Januari 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards