Alla inlägg under april 2015

Av Kärleksbarn - 28 april 2015 08:15

fan, orkar inte 

avgååååååååååååå!!!!! 


Av Kärleksbarn - 27 april 2015 18:12

Jag var på en g-mässa idag. Vet fan vad jag ska läsa i framtiden!!!!? ABOW!! TACK. 

Tänkte först ekonomi eller samhälle, men noooope! Humanism! Tänker fan inte vara kvar i denna lilla hålan nej! 

Om 365 dagar hoppas jag att jag är lycklig och har valt rätt program och skola! FÖR OM (365 dgr+) 1 MÅNAD SÄGER JAG HEJDÅ TILL MIN FINA KLASS OCH DRAR TILL EN NY! Och inte nog med det, så kommer jag förbereda mig för att pendla varje morgon och ha jävligt mycket ångest troligtvist.

Haha, life's lovely. 

Av Kärleksbarn - 27 april 2015 18:05

Ingen tycker om dig så håll fucking käften. Är så jävla trött på dig. Förlåt, någon tycker väl om dig. Det är bara jag som inte tycker om dig. Du är fin, men inte något för mig. Så prata inte med mig frivillig. För det är bara stelt och vi båda två vill egentligen inte göra detta. :) PUSS. 

Om du läser detta kan du väl låtsats som inget har hänt och nej jag hatar inte dig. Jag kan tolerera dig, men vill helst inte vara i din närhet. Så låt mig vara. PUSS IGEN. 

Av Kärleksbarn - 26 april 2015 18:11

Så.. idag har jag alltså spenderat 300 spänn.. i matbutiker.. kul. Grejen är att jag inte ens köpte riktig mat. :)) 

Istället hittade jag choklad, 3 bars, ett par solglasögon, en mascara, ögonkräm, rakhyvel och rakgel :))) Hur fan kunde det landa på 300 spänn :))) Ler igenom min smärta. 


Vet ni vad? Den senaste gången jag rakade mina ben och armar var i somras. Shit vad fräsh jag är alltså. Har alltså 1 cm långa hårstrån på benen :))) Fast har ändå inte visat dem för någon, så det gör väl inget ^^ 


Imorgon är det bajsmåndag. Ska nog testa min nya mascara då. Eller ikväll. Är sjukt taggad på den haha. För borsten och förpackningen ser ut som they're real från benefit. 

Är det bara jag som alltid planerar min sminkning?? Liksom imorgon ska jag ha foundation, concealer, 2 puder, mascara, ögonbrynsgel och det kommer att ta 20 min. Så jag ska vakna kvart i 7 för att hinna med sminket innan någon vaknar.


Av Kärleksbarn - 26 april 2015 01:28

aigo, fyfan vilken stel lördag det har varit! kom alltså sist av alla fucking gäster till e's konfa. Opsi. Alla satt så prydigt på soffan och jag upptäckte på DIREKTEN att det var en väldigt stel släkt. 

Så jävla stelt att de väntade på MIG också. Liksom, de kunde faktiskt börja äta utan mig :)) Jag är inte så viktig. Men såklart var det en jävligt fin middag också. Åt kvällsmat innan, ett val som jag ångrar djupt. Ville fan spy några gånger, så jävla mätt som jag var. Jaja, det var 4 fucking rätters iaf, med två efterätter, + en fika, + förrätt och varmrätt. 

Gott? Ja. (skoja efterätterna var goda, men allt annat var skit, förlåt, ni är jättefina människor. Men alla kan inte vara kockar.) 


Jaja, vi åt alltså 3 jävla timmar. Fyfan vad stelt. Älskar min släkt asså, de är det bästa som finns. Men seriöst min kompis släkt var ju för stel och för pryd. De skakade hand till varandra????, när de skulle säga hejdå!!!! ALLTSÅ VA? VEM GÖR ENS DET? OCH PAPPAN sa inte ens hejdå till sitt barn!!! VEM GÖR INTE DET? Shit. 

Medan min släkt kramar och skriker hejdå till varandra är de så himla pryda, stelt alltså. 


Men mormorn var ju så jävla härlig! Hon var bäst och så jävla trevlig. Snacka om en stencool mormor alltså. 


Det värsta var ju att kom på 40 minuter innan jag skulle dra att man skulle ge ngn sorts present. Fick panik, och kom på att jag hade köpt en ögonskuggspalett som var oöppnad! Men efter 10 min kom jag såklart på att hon redan hade en precis likadan :))) Så den kunde jag ju inte ge. 

Så jag såg på mina kroppsprodukter och jag hade inte öppnat mina the body shop body butter. Så en sån fick hon fan. 

Ni förstår inte hur mycket jag älskar sånt :((((( Hade sparat den för en special moment, för mig alltså. Alltså faaaan. 

OCH jag hade såklart inget presentpapper, så det sket sig :))) Så fick lägga den i en näcesär. Som var som gott som ny. 

Och det såg väldigt lite ut, så gav bort en till grej :))))) Som såklart var ny, som jag också hade sparat till en special moment :))) Roligt. 


Alltså middagen var ju hemskt stel vid vissa stunder, men annars var den ju bra. Ångrar verkligen inte att jag åkte dit. 

Känner att det var ngn sorts tidfördriv nu efterhand. Mycket elakt sagt, jag vet. 

Av Kärleksbarn - 24 april 2015 22:18

Är så otaggad på livet. Imorgon ska jag dra och se några konfirmeras. Blev inte bjuden på festerna. ok. Hatar dem officielt. Jag gjorde ett test på dem, och de svarade fel. Fel svar betyder dålig vän. Skoja, vi är knappt vänner. Jag har gett dem tusen chanser. Dra åt helvete. 


H har fucking lyckats i livet. Vafan. Är ett miffo bredvid honom. 

Han hoppade alltså 2 klasser. Ok. Smarta jävel. Jag var också smart, men jag fick inte hoppa någon klass. Avgååååå.




Av Kärleksbarn - 23 april 2015 19:08

T är det mest fantastiska och värsta som har hänt mig.

T är vacker, ful, äcklig, fantastisk, tråkig, rolig, negativ, posetiv, blyg, utåtriktad, tjock, smal, kort, har små och fylliga läppar, så otroligt tråkiga men fantastiska ögon och även en stor näsa (kanske för att T har ljugit så otroligt mycket). 

T älskar och hatar sig själv. T älskar och hatar livet. T är tom men har ändå allt. 

T's namn är fult, annorluna, genomtänkt och har en fantastisk betydelse. En betydelse som T strävar efter att bli och vara. T lyckas vissa dagar, men misslyckas de flesta dagarna. 


Jag vet precis allt om T och T vet allt om mig. Även om jag skulle vilja fly från T så är det omöjligt.

Av Kärleksbarn - 23 april 2015 18:52

Varför läser ens folk denna hemska bloggen? Den är bara fylld med negativitet. Vill verkligen inte göra er deppiga. 

Lev era fantastiska liv och tänk aldrig mer på mig eller denna blogg. 


För vet ni vad som fick mig inse att världen inte var en dans på rosor? 

Bloggar. Seriöst bloggar. Hade knappt några vänner och var vid datorn alldeles för länge varje dag förr. (Varför ljuger jag ens? Är fortfarande vid datorn flera timmar. Har kompisar, chilla.) 

Jag läste om folks liv, alltså inte Kenza och andra stora, utan små bloggar. Alltså jag läste om hur folk skärde sig själv och om hur mycket de hatade livet. . jag hoppas att de är vid liv.

Men, bloggarna visade mig ''min väg ut'' ur smärtan. Jag lärde mig om hur man ''cuttade sig''. Så jag försökte. Inte med något riktigt vasst, för jag var en fegis (tack å lov).Men ja, jag har ärr. Men det är inte från mitt självskadbeteende. 

Utan från när jag har ramlat. Var en jävla klant innan. Ramlade hela tiden. Skojar inte ens, när det var som värst ramlade jag minst 1 gång per vecka. Klant. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards