Alla inlägg den 21 april 2015

Av Kärleksbarn - 21 april 2015 20:49

Glosorna.. som jag mådde så fruktansvärt dåligt över igår. VET NI VAD??? 

Vi hade inte ens dem till idag. 


De är till nästan vecka. Glömde bort att läraren sa det. Det kommer liksom in i ena örat och ut i andra. HELA TIDEN. 

Av Kärleksbarn - 21 april 2015 20:30

Att se sig själv i speglen i en timme är fan inte nyttigt. Men det är precis vad jag gjorde idag. 

Skulle dansa.. och well, det gav mig inte mycket mer självtroende. 

Det var just IDAG som jag upptäckte att jag hade fått former?? Alltså.. det är väl inte fel att få former, men ändå, att just JAG hade fått former förvånade mig väldigt mycket. 

 

(älskar min stads strand. den är så jävla underbar på sommaren) 


Vill faktiskt börja träna(!!), fast vet inte riktigt hur jag ska börja.

Gymkort? Nä. Vill undika gymmet, och helst människor. 

Hemma? Nä. Bor på drygt 70 kvadrat med 3 andra. För trångt.

Utomhus? Nej. För mycket pollen. 

Jahapp. Då skiter vi i träning då.


IMORGON ska jag vakna kvart över 6. Tänkte ta ett långt bad (45 min) och sedan bara ta det lugnt. Ska försöka käka någon sorts frukost som innehåller mer än en halv macka och ett halvt glas vatten eller min andra variant, den som alltså händer oftast (4/5 gånger), att jag inte äter något. Detta är väl princip vad min frukost har innehållt under hela denna månaden. 

Märker verkligen skillnad på mig själv när jag äter bra frukost. Har väl gått och lagt mig med hungrig mage varje kväll, men vaknat upp med en mätt tills 10 tiden. Vid 11 börjar den långsamt dö av hunger.. 


Min kompis klarade sig utan mat under 2 dygn. Skoja. Han är inte min kompis. Vill fan inte tänka på honom. 

Han suger. 

Nej varför ljuger jag ens? 

Vill prata med honom hela dagen. Han betyder så jävla mycket. 

Även fast jag inte känner honom helt. 

Även fast jag inte vet om han ljuger om allt. 

Jag håller kanske på att bli cat fishad. 

Fan. 

Nej. 

Skoja. 

Detta får inte hända. 

Han är precis den han säger att han är. 

Han är 16, snart 17. Han är alldeles för godhjärtad och bra på tennis, men framförallt min vän. 

Lol. Kommer fan inte ens ihåg vad han heter. Vad pratar jag om. 

.. måste kolla vad han heter, juste H. Jävligt ovanligt namn har han. Vi har något gemensamt iaf. Hah. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards