Alla inlägg den 22 april 2015

Av Kärleksbarn - 22 april 2015 21:10

Hej jag är bäst på att skjuta upp allt. Speciellt det som är tråkigt. 

En grej som jag har märkt är att jag alltid somnar varje onsdag efter skolan. Att sova är jag också bra på att skjuta upp på, har somnat efter midnatt varje dag nu :)) 


Saknar Ryann kind of. Vet inte. Känner inte henne helt. Men jag saknar henne. 

Lol. H svarar så jäkla segt på mina medelanden. That guy isn't in to me, lol skoja. That guy isn't into anyone. 

Han sa tom ''i dont believe in teenage love'' :) 

Inte för att jag vill vara tillsammans med honom (känner knappt honom) men ändå. 


En skum grej är att han sa att han ''gick'' i grade 12? Och han sa att han var 16 (snart 17), då borde han alltså gå i 1an på gymnasiet om han bodde i sverige, alltså grade 10. Jävligt skumt. 

Skulle inte förvåna mig om han har ljugit om allt. Skulle bli jävligt ledsen om allt var en lögn, men ändå. 

Har fan öppnat upp mig för honom. Han vet en grej som ingen annan i min närhet vet, min hemlighet, mörka hemlighet. Inte någon ''oh jag hatar henne och ingen vet om det hihi.'' utan en djup grej. Som berör mig mycket. Som har sårat mig som fan. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards