Direktlänk till inlägg 26 april 2015

stel lördagskväll

Av Kärleksbarn - 26 april 2015 01:28

aigo, fyfan vilken stel lördag det har varit! kom alltså sist av alla fucking gäster till e's konfa. Opsi. Alla satt så prydigt på soffan och jag upptäckte på DIREKTEN att det var en väldigt stel släkt. 

Så jävla stelt att de väntade på MIG också. Liksom, de kunde faktiskt börja äta utan mig :)) Jag är inte så viktig. Men såklart var det en jävligt fin middag också. Åt kvällsmat innan, ett val som jag ångrar djupt. Ville fan spy några gånger, så jävla mätt som jag var. Jaja, det var 4 fucking rätters iaf, med två efterätter, + en fika, + förrätt och varmrätt. 

Gott? Ja. (skoja efterätterna var goda, men allt annat var skit, förlåt, ni är jättefina människor. Men alla kan inte vara kockar.) 


Jaja, vi åt alltså 3 jävla timmar. Fyfan vad stelt. Älskar min släkt asså, de är det bästa som finns. Men seriöst min kompis släkt var ju för stel och för pryd. De skakade hand till varandra????, när de skulle säga hejdå!!!! ALLTSÅ VA? VEM GÖR ENS DET? OCH PAPPAN sa inte ens hejdå till sitt barn!!! VEM GÖR INTE DET? Shit. 

Medan min släkt kramar och skriker hejdå till varandra är de så himla pryda, stelt alltså. 


Men mormorn var ju så jävla härlig! Hon var bäst och så jävla trevlig. Snacka om en stencool mormor alltså. 


Det värsta var ju att kom på 40 minuter innan jag skulle dra att man skulle ge ngn sorts present. Fick panik, och kom på att jag hade köpt en ögonskuggspalett som var oöppnad! Men efter 10 min kom jag såklart på att hon redan hade en precis likadan :))) Så den kunde jag ju inte ge. 

Så jag såg på mina kroppsprodukter och jag hade inte öppnat mina the body shop body butter. Så en sån fick hon fan. 

Ni förstår inte hur mycket jag älskar sånt :((((( Hade sparat den för en special moment, för mig alltså. Alltså faaaan. 

OCH jag hade såklart inget presentpapper, så det sket sig :))) Så fick lägga den i en näcesär. Som var som gott som ny. 

Och det såg väldigt lite ut, så gav bort en till grej :))))) Som såklart var ny, som jag också hade sparat till en special moment :))) Roligt. 


Alltså middagen var ju hemskt stel vid vissa stunder, men annars var den ju bra. Ångrar verkligen inte att jag åkte dit. 

Känner att det var ngn sorts tidfördriv nu efterhand. Mycket elakt sagt, jag vet. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleksbarn - 23 augusti 2020 19:02

Jag vill verkligen bara vara lycklig. Hur svårt ska det egentligen vara?    Det känns som att det är alldeles för svårt. Vet inte ens vad lycka egentligen innebär i ett samhälle som ställer krav. Såklart att jag också har drömmar, men jag tror in...

Av Kärleksbarn - 2 mars 2020 16:01

Det är måndag och jag har inte haft något schemalagt alls! Vilken härlig dag! Vaknade kl 07 hos Tommy och promenerade sedan hem vid 08 för att han skulle åka och fiska med Tran och jag ville plugga som vanligt. Gjorde hemmagjord musli som jag åt till...

Av Kärleksbarn - 25 januari 2020 22:20

Tänk att livet kunde förändras så mycket.. under bara ett halvår. Aldrig skulle jag tro att det bara skulle lösa sig såhär, men det har väl blivit lite av mitt mantra nufötiden, att det löser sig.    Sedan maj månad har jag tagit studenten. En da...

Av Kärleksbarn - 25 maj 2019 23:47

Hahha asså förlåt??? Men jag är så ledsen. Hjälp :)    Hatar, verkligen hatar min sista tid i skolan. Asså gumman. Jag har hängt med en person hela gymnasietiden, men vi kommer inte ens vara vänner när skolan nu tar slut. Då är det adios. Och ald...

Av Kärleksbarn - 17 maj 2019 21:02

Imorgon ska jag dricka så att jag försvinner. Hejdå. (???) Sen när började jag må såhär dåligt? Help. Nog dags att boka en tid hos kuratorn. Fast vet inte vad jag ska prata om där. Vet inte om jag orkar prata om mina problem ens. Nja. Nej.      ...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27 28
29
30
<<< April 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards