Alla inlägg den 3 juni 2015

Av Kärleksbarn - 3 juni 2015 22:56

Hur kan olika sidor vara så himla annorlunda?
Hos min mammas sida är allt verkligen nästan perfekt. De är så himla glada, ger oss nästan göra vad vi än vill och familjevänliga.
Jag älskar när vi har släktträffar och mår så himla bra då.

Ibland har jag tänkt på hur det skulle vara om mina föräldrar skiljde sig för 5 år sedan. Hur skulle det liksom bli? Skulle jag har mått bättre eller sämre?
Skulle jag fortfarande ha bott kvar här i denna äckliga lägenheten?

Hos min pappas sida är det fan kaos. För 5 år sedan var jag fan bara dum jag trodde att pappas sida var så jävla perfekt, eller det kanske tom var perfekt då? Jag älskade att hänga hos min faster under flera timmar men nu hatar jag bara den lägenheten. Jag mår fan dåligt när jag är där. Den fastern som jag kände för 5 år sedan är inte kvar.
Hon är fan ett rollspel framför oss. Jag förstår inte ens varför hon inte ber om hjälp, jag förstår inte varför DEM ber om hjälp. De har ekonomiska problem, det har jag vetat om under flera år nu.
Deras skulder blir fan bara högre och högre. De har väl tillslut insett detta. Men betalar ändå inte innan förfallodatumet. Jävligt synd faktiskt.
Visst att de har haft det värre, men detta livet de har nu är inte bra.
Hur kan man ens aceptera detta? De kan få det så mycket bättre men ändå acepterar dem detta livet.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards