Alla inlägg den 10 juni 2015

Av Kärleksbarn - 10 juni 2015 21:27

Det är sååå himla viktigt att ha ett bra umgänge! Så mycket viktigare än vad man faktiskt tror! 

Alltså DU ÄR VÄRD fina människor runt omkring dig! 


Innan hängde jag alltid med en person som gjorde mig väldigt nere och irreterad.

Vet ni vad? Det tog 1 år!! 1 år!! att ta mig loss ifrån henne! Jag var helt enkelt alldeles för rädd för att bli ensam, men hon var fan crazy och fett negativ. De fem-tio sista gånger vi hängde hade jag bara så jävla tråkigt!!

Alltså jag mådde inte alls bra vid hennes närhet! Och när jag väl insåg det & slutade att förtränga och hoppas något gott om henne efter tusentals chanser, tog jag tillslut ett hejdå. 

Jag har slutat att vänta på henne i en evighet - blivit kränkt - se henne äta förjävligt äckligt - höra på hennes eviga tjat och sagt adjö! 

Jag mår och känner mig så mycket bättre!! ALDRIG ska jag hänga med henne igen! Den tjejens beteende har väl förändrats liiiite. Men vafan hon är långt ifrån en människa som kan göra mig någonlunda glad. 

 

SÅ, det är bättre att vara ensam än att va med människor som inte gör dig lycklig! 

Från början kan det vara tufft, men mina tips är att; lyssna på musik eller podd när du gör något som du annars brukade göra med en annan! 

Det känns personligen lite bättre och roligare och det är KUL att umgås med mig själv 

Av Kärleksbarn - 10 juni 2015 21:17

FRÅN OCH MED IDAG ÄR DET SOMMARLOV 

DOG AV LYCKA NÄR VI DROG UT IFRÅN AULAN <33 


Uppträdde en låt inför hela skolan, det gick väl helt ok för mig hah.

Men allmänt så det gick så jävla dåligt, sångarna glömde att sjunga i några sekunder och vi hade även med dans i uppträdandet. (Solodans) Folk skrattade åt henne. Fyfan vad hemskt. Dans är verkligen hennes passion och folk fucking skrattade!! Usch på dem. 


Efter att vi hade slutat drog jag och 3 vänner till emporia!!! YAS! Det var faktiskt as kul! Alltså LOA fungerar?? 

ÄLSKAR ATT TÄNKA POSSETIVT!! Hah. 

Handlade för 400 kronor tror jag! Väldigt bra och ''behövande'' köp och nästan allt var på rea förutom ett par swag byxor! Mm är fucking kär i dem! 

Sedan så åt vi också på Jensens under två timmar, mycket åt tiden gick väl åt till att vänta på maten men vi hade ändå kul så det gjorde inget och maten var gooooooood! Är fan kär i deras favoritsås och pommes, de är mat goals. 


Tog faktiskt inga bilder idag! Hade bara väldigt roligt och använde inte alls mobilen och mina föräldrar ringde inte endaste gång, fucking rekord på det! 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards