Alla inlägg den 19 juni 2015

Av Kärleksbarn - 19 juni 2015 21:47

äääälskar Drakes nya album!!! Hela min familj tycker att det är ett skitalbum MEN varför skulle jag bry mig om deras åsikter och ändra mig?? JAG älskar albumet och därför tänker jag lyssna på det och sittdansa!! 

Alltså en grej... vet ni hur bra självförtroende jag har framför speglen hemma?? Seriöst älskar fan mig själv utseendemässigt! Kan fan bara kolla på mig och bara ''shit vad snygg jag är!!'' och bara ge mig själv en himla massa komplimanger. 

För 1 månad sen var det faktiskt inte alls sådär, utan helt tvärtom och jag liksom bara täckte hela mitt ansikte med smink.. Alltså jag har totalt ändrat inställning och damn gurl vad mycket bättre jag mår!! 

Från början var det faktiskt as svårt att tänka possetivt om mig själv, har fan övat under några år fram och tillbaka, men aaaaldrig har jag tänkt så mycket possetivt om mig själv som nu! 

Tror faktiskt det är tack vare en boooomb av komplimanger och bekräftelse :PP Asså shit vad det låter ytligt, men det är nog sanningen. 

 


Av Kärleksbarn - 19 juni 2015 21:39

Usch är så äckligt trött på alla ''glad midsommar'' hälsningar, blogginlägg och instagram post. 


Firar faktiskt inte midsommar, så igår åt jag upp jordgubbarna! ..nypotatisen, köttbullarna och prinskorvarna (aka resterna) var gjorda dagar innan så jag värmde bara upp dem <3

Mm det är hur min midsommar var. Hade också jääävligt tråkigt idag så tog en promenad under tre kvart samtidigt som jag lyssnade på några poddar och snapchatade med min nyhittade vän <3. Alla var så äckligt fina med blommor i hår också gick jag där i gympaskor och mjukisbyxor <3 Älskar att ''eran perfekta dag'' blev en helt normal dag för mig. 


puss på er från en tjej i pyjamas hemma med matkoma 




Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards