Alla inlägg den 22 juni 2015

Av Kärleksbarn - 22 juni 2015 23:42

låt mig säga att sommar Sverige 2015 är bland det sämsta som jag har varit med om 

det är inte ens över 20 grader och har inte ens varit närheten av att doppa mig i havet, yaayy 


idag drog jag, min syrra och mamma till väla 

vi avslutade dagen med att käka på världens mest fancy resturang, donken, yayyy 

uschhhh vad snygga några killar var där, fucking ögonstenar hahhah :((

alltså jag dör, kollade på dem liiite för länge 


beställde iaf en skogsbärs smoothie därifrån 

uscchhhh vad äcklig den var, blev så besviken på den 

aja den smothien var som vissa människor, jävligt snygga på utsidan men på insidan är de bara bläääää 

 

Av Kärleksbarn - 22 juni 2015 00:38

att se honom med exakt samma klocka och halsband kvar gör mig ledsen 

idag såg jag honom bära det på bild från en blogg, men för två år sedan var det i verkligheten

att han två år senare liksom fortfarande har sin egen stil, samma klocka och halsband kvar gör fucking ont 

han är alltid så äckligt snygg och attraktiv i mina ögon 


han var den första och enda som fick mitt hjärta att bulta snabbare och rösten darrig 

usch allt jag har kvar idag är fuckin' fantasier 


mina vänner, ta vara på personer som ni tycker om

Av Kärleksbarn - 22 juni 2015 00:11

skål till er läsare!! *dricker fanta*

usch är så äckligt tråkig under kvällen :((( 


alltså folk i 15 års åldern festar med sprit??? asså vad händer världen??? inte sådär ''ibland'' heller utan ganska ofta

och sen kommer mina föräldrar där skit oroliga även fast de har ett ''barn'' vid 18 års ålder som faktiskt festade lagligt

min syster är 20, men ändå dricker hon ALDRIG framför mina föräldrar och har ALDRIG kommit hem full!! 

Hon förtjänar ett prydligt och fint pris. Skojar bara. Hon fick fan det bästa skolstipendiumet som man kan få i Sverige. Hon har redan fått en fin gåva av Sverige <3

Frågade henne idag vad hon hade för intresse, hon svarade - plugga. Är det okej om jag spyr på henne? Usch vad tråkigt. Hon vinner tre pris!! Pryd priset, tråkig människa priset och ett stipendium (som egentligen inte är ett pris) 



Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5 6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17 18 19 20
21
22 23
24
25
26
27 28
29 30
<<< Juni 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards