Alla inlägg den 4 juli 2015

Av Kärleksbarn - 4 juli 2015 22:27

Alltså varför har jag så mycket lättare för att öppna upp mig på internet än i verkligheten? :// Är så himla stel i verkligheten.. 

Jag menar.. 

 

SER NI? WTF! Varför har typ så mycket roligt hänt via en app? Jag har fått nya vänner, blivit utfrågat till två olika träffar i Malmö, en dejt i Hong Kong och en snubbe gillar mig?! Kan inte ens hans namn!!

Suger doc på namn.. har verkligen så svårt med namn och ansikten.. alltså har fan glömt bort mina klasskompisars ansikten!! Alltså jag kommer såklart känna igen dem på stan, så allvarligt är det inte. Men kan bara inte få upp en bild i mitt huvud på direkten!? 

Av Kärleksbarn - 4 juli 2015 02:47

Undrar vad jag håller på med..

Hm ska nog dissa honom och säga att jag inte kan <333
Tänkte dra till Malmö som en kul grej från början och nu vet jag inte längre :)) ALDRIG I LIVET att jag sover med honom
Låter mest som att han vill ha min kropp..

Av Kärleksbarn - 4 juli 2015 01:55

Idag drog jag till Helsingborg med syrran och kusinen. Älskar verkligen Helsingborg, känns som hemma varje gång jag är där!!

Först gick vi bara runt på stan och sen drog vi vidare till tivolit som nu pågår under några få dagar.
Ni vet sånna automater där man stoppar in e tia och styr med en liten kontroll för att vinna något?? VANN EN AS STOR BOLL. JAG DÖR. AV LYCKA.

Haha sen hörde jag helt plötsligt Sucess?? Ni vet Samirs och Viktors låt! Så jag bara ??? Är de live, är det någon som kör cover eller är det ngn högtalare??

Gick iaf vidare mot musiken och såg en publik och sen Samir på scenen!! Så jag bara Wtf!! Måste närmare!! Stog tillslut på en bänk, sjungande och dansade tills en vuxen kvinna sa till mig att sluta Slutade iaf.. Det blev as tråkigt.

ALLA som jag stog bland var ngn sorts barnfamilj
Samir var jävligt skön iaf och de spelade en bonus låt! Önskade verkligen att jag stog längre fram, för publiken dansade där!!!
Efter deras uppträdande stack jag tillbaka till tivolit och strosade runt där i flera timmar.. ~~

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27 28
29
30
31
<<< Juli 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards