Alla inlägg den 4 augusti 2015

Av Kärleksbarn - 4 augusti 2015 20:35

Två veckor kvar, sedan flyger min syster till hong kong och ska stanna kvar där under ett halvår, fatta vad kul!!! Måste övertyga min pappa om att köpa en Samsung s6 till mig när han också är där (billigare att köpa där). Tänker fan inte gå runt med en iphone 4 längre, seriöst 3 år med den räcker. 

 

bilden såg jättefin ut på mobilen.. men inte här.. nähe 


Av Kärleksbarn - 4 augusti 2015 14:00

Tänker fan börja skriva ut hela namn på bloggen?? Alltså JA!

För det blir så mycket roligare för mig att läsa bloggen om några år om jag får ett helt namn istället för deras första bokstav. 


Har denna bloggen för att jag ska kunna skriva ut mig och så att jag har något minne av min vardag.. 

jag svär om bloggplatsen stänger ner någon gång 

kommer bli lack och dampa sönder för att jag har flera månaders minne nerskrivet här 

 

alltså jag väntar fortfarande på dig

kan inte någon fin jävel komma också kan vi bli bästa vänner :))))) 

Av Kärleksbarn - 4 augusti 2015 10:30

Trodde seriöst att jag var gay för några veckor/månader sedan. Men sen frågade jag mig själv vilka girl crushes jag har haft och jag kom inte på en enda. Jag är alltså inte alls gay? Fan vad tråkig jag är. Men ändå är det typ ganska skönt? För att komma ut till mina föräldrar skulle typ krossa deras hjärta? Vet inte hah. De är väl inte så utåt.


Bryr mig inget skit om du är gay doc. Skulle bara uppskatta om du sa sanningen om din läggning. Men skulle ändå bara se dig som vem som helst. 

 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards