Alla inlägg den 27 augusti 2015

Av Kärleksbarn - 27 augusti 2015 21:56

Under denna månaden har det faktiskt hänt mycket för att vara jag.

Jag har firat ganska många födelsedagar 4 st? Doc bara stannat kvar tills tårtan under 1 fest hahaha

Sett Queen Z shit vad bra hon är live alltså!! Den rösten!!

Syrran har flyttat till HK
Förstår fortfarande inte ens att hon är där?? Så jävla kul!! Stolt syster

Också har jag köpt en ny mobil! Det bästa köpet någonsin hah.
Aja orkar inte skriva mer. Är helt enkelt tacksam över allt fint jag har fått och gjort. Tack som fan!

Av Kärleksbarn - 27 augusti 2015 21:44

Hej på er, visst var det ganska länge sedan jag skrev? Mår betydligt mycket bättre nu faktiskt. Så jävla skönt. Mår absolut inte bra varje dag, men inte heller dåligt. Är liksom någonstans mellan ok och bra.
Anson gör mig doc jävligt glad faktiskt även fast jag blir sur på honom varje gång vi pratar hah. Han drar fan på mina känslosträngar överallt.

Är så sjukt nöjd med min nya mobil. Försöker verkligen bli mer tacksam! Man måste liksom börja se det bra man har innan man kan få det bättre.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards