Alla inlägg under augusti 2015

Av Kärleksbarn - 3 augusti 2015 17:11

Får fan en ny crush varje vecka. Jesus (han heter fucking Jesus fatta vad coolt och annorlunda?) Samuel, Anson och Will tyckte jag om förra månaden??
Hahaha :(( Är fan helt desperat efter dem under någon timme men sen säger de något oattraktivt också försvinner alla känslor på en gång.
Om ni vill veta så känner jag inget piss för dem nu. :))

I wish typ 

Av Kärleksbarn - 3 augusti 2015 17:00

Snapade med en kille igår.. Trodde vi var påväg att bli vänner men neheee
He just wants the pussy~

- Vill du ha sex med mig?
- Nej

- Har du känslor för mig?

Fuck boys ni kommer fan ingen vart med mig. Vafan hette han ens?? Juste Rasol..? 

För övrigt så fick han inte stanna kvar i Sverige och ska vidare till något annan land, Irak eller något om jag inte minns fel? 

Han ångrar ändå att han kom hit så hejdå. Ses aldrig i verkliga livet. Du äcklar mig. 

Av Kärleksbarn - 2 augusti 2015 22:12

jag ville också ha den minnesvärda sommaren iår

men precis som jag förutspådde så sög den 

hatar mitt liv 

Av Kärleksbarn - 2 augusti 2015 16:00

Denna killen platsar i kategorin ''misslyckad framtid'' samt ''ensam''. Dude det låtar som du vill droga ner mig. 

 

Av Kärleksbarn - 1 augusti 2015 15:48

Älskade verkligen hans gamla yt klipp, vilket inled till en liten crusch. Shit hur många subs har han inte nu?? Subbade fan när han hade 100 st. Helt sjukt vad han har växt. 

 

   

Av Kärleksbarn - 1 augusti 2015 15:46

 

När man får sånna hära meddelande flera gånger per dag så börjar det sorligt nog bli tråkigt 

Hah. I know that I'm drop dead gorgeuous, thanks. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards