Alla inlägg den 24 september 2015

Av Kärleksbarn - 24 september 2015 19:32

Vill verkligen skriva, men mina tankar blir inte till ord. Jag känner så mycket och jag är förvirrad. 

Vill jag leva, vill jag dö? Är jag kär? Är jag verkligen dålig i skolan? Eller är jag egentligen bara extremt skoltrött och lat?


Vet ni hur mycket jag har skutit upp? I 7an tyckte jag att det var roligt att plugga. Nu mår jag bara dåligt av plugget. 

Har 4 prov att plugga till, 1 stor och liten inlämning och en massa glosor. Har bara börjat på glosorna och kan knappt hälften av dem. Sorligt som fan. Vad hände egentligen med skolmotiverade jag? Hon är verkligen borta. 


Var för övrigt på en skolmässa under hela dagen. Ska nog gå Sam.. vet ej vilken skola eller inriktning doc. Alltså det finns inte ens inriktning media i min lilla stad :/ Inte för att den skolan kändes rätt.. Alltså det kändes bara sååå fel att gå på den skolan. Fast matsalen var helt ok och även SO läraren. Men vafan. Ska snacka med SYV, vi får väl se vad som händer efter det. 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8 9
10
11 12
13
14
15
16 17 18
19
20
21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards