Alla inlägg under oktober 2015

Av Kärleksbarn - 11 oktober 2015 11:28

Har pluggat flera timmar inför ett prov, men ändå känns det som att jag kommer att underprestera. Idag är planerna att plugga några fler timmar, men innan dess ska jag måla mina naglar och gå till gymmet faktiskt. Kan lätt spendera två och en halvtimme där. Vilket jag faktiskt brukar göra.

Det är så himla skönt att kunna avsluta allt med att basta och sedan komma ut igen och känna sig som en ny människa.


Var förövrigt och såg på konst i fredags, någonstans i Malmö. 

      

Av Kärleksbarn - 7 oktober 2015 22:48

Alltså att inse att jag faktiskt inte kommer träffa Anson har gjort mig så fucking ledsen.
Har helt ärligt bara förträngt det hela tiden men nu fattar han också.

Har gråtit 5 gånger idag kanske.. Alltså gråter inte för hans skull. Har varit ledsen extremt länge. Det som hände var liksom som ett litet knuff nerför en backe.
Ska gå och träna imorgon direkt efter skolan och kanske gråta ut i duschen och avsluta med att basta. Sen ska jag gå och köpa mat och sen ska jag få må okej igen.

Av Kärleksbarn - 7 oktober 2015 20:10

Har verkligen slutat bry mig om Emma. Innan älskade jag fan henne. Träffar henne varje dag i skolan men båda vet att vi inte kommer att träffas utanför skolan längre. 


Tack för 6 år. 3 av de har varit bra med dig. 

Nu ska vi le falskt mot varandra och alltid ha en baktanke om att detta inte kommer att hålla. 

Av Kärleksbarn - 7 oktober 2015 19:57

Detta är verkligen det enda stället på rummet som jag tycker om utseendemässigt.


 

Av Kärleksbarn - 6 oktober 2015 19:07


Har gått på prao under en vecka, ICA supermarket blev det. Fick chips, cola, choklad och en film som tack. Usch vad många gratis timmar jag har arbetat för lite mat som inte ens är bra. 


Under samma vecka skaffade jag gymkort på friskis. Blir av med min ångest där och dödar tid. 


3 oktober fyllde Emmy år. Bestämde under samma dag att jag skulle fira henne lol. Men det var fan värt 2 timmars bilåkning. Träffade Annie där och hade det ganska kul faktiskt. Skrattade på riktigt och åt god mat. Mådde helt enkelt bra. 


4 oktober fyllde Anson år. Samma datum är även kanelbullensdag och någon vodkadag, pdotters födelsedag och även Zlatans!! Tänk att fylla år på ett sådant datum vafan!! 4 oktober dyker upp överallt och det enda jag tänker på är honom. Läste t.om datumet 4 oktober i en bok som jag lånade ifrån skolans bibliotek, vafan är oddsen liksom? Har fortfarande inte skickat något brev till honom och vet ni vad? Har skrivit ett A4, men kommer ändå inte skicka det till honom. Sa att jag kanske inte skulle kunna träffa honom, pallar inte bråka med min pappa. Han acepterade det. 

Vi två är fan så jävla komplicerade. Han är ett mysterium men jag tycker ändå om honom, jävligt mycket. 


Denna veckan är jag tack å lov tillbaka i skolan. Har så äckligt många prov och läxor men är ändå glad över att jag är tillbaks i skolan. 


 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards