Alla inlägg under november 2015

Av Kärleksbarn - 30 november 2015 22:25

Under hela året har mitt hjärta varit som en fånge.

Jag behöver någonting bättre. 

Han kommer att komma till mig, det är jag säker på. 

Han perfekta finns. 


/ välkommen du som: 

har bruna ögon 

jävligt fint leende 

lent hår 

ger de mysigaste kramarna 

skedar 

låter mig spela tillsammans med dig 

lyssnar 

man kan diskutera med 

kan argumentera 

kan säga dina egna åsikter 

skratta högt med 

kan laga mat 

luktar gott 

är spännande 

rolig 

har snygga kläder 

och slappa 

som jag kan låna 

Av Kärleksbarn - 30 november 2015 21:13

Helt sjukt hur dåliga majoriteten av alla lärare är. Ärligt, ingen bryr sig om att jag mår dåligt. De skickar bara in en orosanmälan, för att det är deras skyldighet. 

Men idag hörrni, en lärare gav mig en chans. Jag får höja upp mitt E. Ska fan plugga på det nu istället för fysik provet. Fysik läraren suger, han kan dra åt helvete. Missförstå mig inte, tycker verkligen att ämnet är sjukt intressant, men jag vill ju skolka från just hans lektioner, inte ämnet. De sämsta betygen ger han ut på hela skolan. Inte konstigt när man har en så pass dålig lärare. 

Det är inte ofta man möter en lärare som är passionerad över arbetet. 

Men Sverige, jag förstår. Ingen vill bli en jävla lärare. 

Av Kärleksbarn - 30 november 2015 21:05

Jag trodde att det var jag, men tillslut tröttnade jag på mig själv. 

Jag blev till en basic tonåring igen. 

Jag går runt i en ful hoodie. 

Men tyvärr, jag orkar inte bry mig. 

Detta är jag. 


Förlåt för att jag inte orkade fixa mig. Men idag är tillräckligt jobbig att ta mig igenom.

Jag lever, ni får nöja er med det. 

Av Kärleksbarn - 28 november 2015 23:33

Är jag egentligen kär i dig eller i känslan? 

Tror helt ärligt att det är känslan som du ger mig, eller kanske både och? Aj vad kärlek är komplicerat 

Av Kärleksbarn - 28 november 2015 15:04

mår bra i perioder 

idag är det bara jobbigt att leva 


har så jävla svårt för att ta tag i tråkiga saker

är så trött på det 

kan inte ens göra en läxa

tvingar mig själv att vara hemma för att göra läxan, men gör ju fan aldrig det för att det är alldeles för tråkigt


Av Kärleksbarn - 26 november 2015 18:30

Har jävligt svårt för att koncentrera mig hemma. Asså kan fan inte göra mina läxor hemma när jag har haft det så mycket bättre på bibblan. Aja vafan. Har 4 prov kvar, en rapport och inlämning kvar!! Sedan är det bara massa smått kvar!! Förstår ni att det snart har gått en termin?? 


Om exakt en månad sitter jag på planet påväg till hong kong!! Har glömt Anson lite smått och kommer fan klara mig utan honom där!! JADÅ KÄMPA 

Helt sjukt att jag faktiskt inte tänker på honom varje dag, det går braaaa nu 


Av Kärleksbarn - 22 november 2015 00:09

Så jävla skönt att jag äntligen har fått tid för att vara ledsen. Satte på en ny k-drama efter att jag kom hem och grät flera gånger under varje avsnitt. Har helt klart gråtit mer än 20 gånger idag.
Nu i efterhand vet jag inte riktigt om jag grät över att serien var så sorlig eller om jag var ledsen. Var extremt lättpåverad i alla fall. Började gråta åt det minsta lilla.
Har haft en pissig vecka men nu mår jag äntligen bra igen. Det har börjat snöa!!! Började helt plötsligt julpynta för att jag var så taggad! Så nu har jag ett jävligt mysigt fönster, pyntad med ljusslinga, tomtar, renar och otända ljus <3 Vågar inte tända ljusen haha. 

Av Kärleksbarn - 21 november 2015 16:58

Var på ett öppethus idag i min stad, var inte ens kvar där under 10 minuter, klarade helt enkelt inte av det. Dömde kanske skolan alldeles för snabbt, men jag skämdes. Jag skämdes över att min bror och mamma var med mig. Aja vem fan bryr sig egentligen över mina problem? 

Stack till stan någon timme och sedan hem igen. Fick gråta ut i en timme här hemma. Mår förjävligt och vet inte vad mitt problem är. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards