Alla inlägg den 4 november 2015

Av Kärleksbarn - 4 november 2015 14:42

ONSDAG, fick ett E på fysikprovet. Asså är så fucking besviken på mig själv. Ville gråta och slutade helt att lyssna på lektionen. E är som F för mig. 


Asså vet ni vad Viktor sa idag?? ''jag tycker om att slå dig och jag vet inte varför'' HAHAHA ville bara skratta men höll in det. 

Också kommer Sebbe där en timme senare och bara ''T, jag har inte fått någon kram av dig idag.'' Visste verkligen inte hur jag skulle svara honom, satt bara och skrattade. wtf vi kramas aldrig?? 

Också kommer Emma där och säger att jag har snottat hennes pumpa bre, aka Viktor för att jag fistade honom. 


Hur fan kan de två killarna tycka om mig när jag själv hatar mig själv. Asså vafan det är helt fucked. Varför tycker de om just mig när det finns flera andra tjejer. Jag är så jävla ful, seriöst 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards