Alla inlägg under november 2015

Av Kärleksbarn - 20 november 2015 17:02

Idag när Dunia sa att Viktor tyckte om mig.. asså fattade hans vibbar för länge sen, så det var ingen nyhet. Men idag var seriöst första gången då jag kunde skratta av den faktan och berätta halvt vad jag själv känner, för en människa som jag inte ens hänger med!! Tror verkligen inte att det kommer att bli något, men det ända jag vill göra är typ att krama om honom jävligt ofta lol. Aja mys, weho 

Av Kärleksbarn - 19 november 2015 18:39

Blir avundsjuk på mina klasskompisar när dem säger att dem har fått hjälp av sina föräldrar eller syskon med läxan eller provet. 

Från början kunde jag få hjälp av min mamma. Men sedan efter 3an fick jag klara mig själv. Mina uppgifter är fan för svåra för mamma. Att fråga pappa om hjälp är det värsta jag vet, en uppgift som jag kan göra under en kvart kan bli utdragen till 3 dagar!! 


Ah mår förövrigt jävligt dåligt. Vet inte vad som är fel på mig. Vill spy när jag äter, är sockerberoende, fryser jämt, har ont i huvudet och är ledsen. Måste ta tag i min läxa, ensam. Aja vi ses 


Av Kärleksbarn - 17 november 2015 19:25

Har äntliiiigen internet hemma igen. Seriöst har stuckit till bibblan varannan dag.. men det var faktiskt ändå ganska mysigt där, tills någon människa började att prata fett högt 


Denna gång köpte pappa ifrån bredbandsbolaget, weho. Hur många gånger har vi inte bytat internet nu? Först 3, sen telenor, telia och nu bredbandsbolget. 

Aja har fucking internet ingen iaf. Får väl se hur länge detta håller innan han blir sur och byter ännu en gång. 

Av Kärleksbarn - 17 november 2015 18:02

Om lite mer om en månad drar jag utomlands!!!

Men innan dess ska jag ta tag i skolan och göra mitt allra bäst. Siktar högt, ska prestera A på alla inlämningar.

Av Kärleksbarn - 15 november 2015 18:50

Ännu en fin söndag. Wtf? Skrev jag nyss fin?? Har verkligen börjat tänka possetivt om allt. Det är så jävla underbart jag svär. The secret har gett mig lycka.

Under denna helg har jag hunnit med att vara med två vänner. På lördagen åkte jag till Helsingborg med Ella. Vi var på öppethus och gick sedan på stan. Jävligt mysig dag faktiskt, såhär enkel och bra.

Idag var jag hemma hos Helin och vi pluggade bara.
Just nu ska jag plugga inför ett SO prov och sedan välkomnar jag måndag.

Av Kärleksbarn - 10 november 2015 15:26

så fattigt att jag inte har internet hemma 


har beställt nytt ifrån bredbandsbolaget med deras leveranstid är ju det segaste som jag har varit med om 

Av Kärleksbarn - 9 november 2015 17:53

Öh Emma sa alltså att hon var med oss för att hon inte har någon annan att vara med och att de andra var roligare att vara med <3 Hunny fuck you

Visste att vi inte var nära, men du behöver inte utnyttja oss :)) omg orkar inte, har slösat tid på en falsk vänskap

Av Kärleksbarn - 9 november 2015 17:50

Har äntligen köpt boken jag har velat ha under ett halvår!! Kände alltid att den var alldeles för dyr, men köpte den väldigt spontant och tackar mig själv för det.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards