Alla inlägg den 22 december 2015

Av Kärleksbarn - 22 december 2015 23:43

Nu är det fucking jullov. Får se hur detta lov blir, hitills har det varit bra. Igår var jag med klasskompisarna och betygen har blivit mycket bättre. 165 i meritpoäng! Helt sjukt för fan. Trodde knappt att jag skulle gå ut nian med 160 poäng. Har varit glad över mina betyg i över 2 veckor, så just nu känner jag mest bara: har alla mina timmar förvandlas till 165 poäng? Var den lyckan allt? Även fast jag gjorde mitt bästa vill jag nå högre. Typ 170 poäng. 170? Det låter som någonting utanför min värld just nu. 


Sämre gick det för min bror som fick 3 F. Stackarn har så jävla svårt med skolan. Mina föräldrar bryr sig knappt. De har gett upp hoppet om honom just nu. Besvikelsen kommer när läraren sitter framför mamma. 


Idag drog jag till stan med Ella. Fick ett sååå fint armband av henne. Jag svär hon är bäst på att köpa smycken och matcha kläder. Är kär i armbandet, det är nog det finaste jag äger just nu. 

Senare åt jag middag med fastrarna, farbröderna och farfar. Det var den godaste middagen jag har ätit där på två år. Hade dock ändå jävligt tråkigt där. Fick 2000 hkd av någon (oklart av vem, förmodligen farbror). Känns fel att aceptera pengarna när jag vet att det är lånade pengar. Förstår inte varför de ger mig 2k när de har en massa pengarproblem. 

De ger en illusion av att de har pengar.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards