Alla inlägg under december 2015

Av Kärleksbarn - 15 december 2015 17:23

Jag hoppas att du mår bra. 

Jag vill att du ska vara lycklig på riktigt. 

Jag vill att du ska träffa någon. 

Men hon kommer aldrig vara som jag och du kommer aldrig få mig. 


Såklart att jag saknar dig. 

Men jag har valt att gå vidare i livet utan dig. 



Av Kärleksbarn - 13 december 2015 21:06

15 bast med glitter i håret, ett rött band vid midjan och brinnande ljus i min hand. Har förmodligen gått mitt allra sista luciatåg i fredags. Är så glad över att jag var med i tåget och tacksam över att Ella tvingade mig vara med. 

Luciatåg är ändå så himla fint. 


Skolan går fan riktigt bra nu. Minst 7 poäng i höjning denna termin! Kanske 10! Helt sjukt. 

Är så glad över att jag började på mandarinska, känner att den kursen kommer att ge mig mycket och lektionerna är hyfsat roliga. 


Har firat min brors födelsedag igår. Usch vad jag hatar att fira födelsedagar hemma hos min faster. Det blir fan aldrig bra. Blev arg och slängde min brors iphone på golvet. Fucking spricka fick den!! Den har fan aldrig gått sönder förr på stengolv så varför gick den sönder på plastgolv?? Det fula är att jag inte alls ångrar över att jag slängde den på golvet. Har knappt ett dåligt samvete. Ville fan slänga den ut genom fönstret igår efter att den fick en spricka. Fick dåligt samvete över mina äckliga tankar och började att gråta. 

Också bråkade såklart min släkt om fucking vatten. De överkonsumerar vatten och fick klagomål om det. Också blev min farbror så fucking arg över det, också är hans svenska såklart dålig :)) Så han fattade ju inte ens vad hyresvärden sa och kunde inte käfta emot

Kommer skippa att ha mitt släktkalas när jag fyler år!! Inte värt. Mår bara dåligt över det. Dyrt som fan. Jävla massa döda djur som vi käkar för att jag fyller år?? Wtf. Mår dåligt över att det ligger så mycket mat på bordet. 

Ska fråga om mer pengar från mamma istället. Det blir win win situation. 

Mamma köper inte döda djur och ingen tårta blir beställd. Hon kommer att spara en himla massa tid och pengar. Köket blir inte kaos. Jag får mer pengar för att vi inte har någon fest. Smart tjej jadå 

Av Kärleksbarn - 8 december 2015 17:55

Första fucking bilden på mig!!!

Älskar att ha keps på mig. Men vågar verkligen inte ha det när jag är i skolan.. Aja vafan
Måste köpa glitter till luciatåget! Fan orkar inte dra till maxi?? Någon får köra mig dit imorgon. Nu har jag bara 3 prov kvar att ta tag i!!!
Sen är det juuullov!

Av Kärleksbarn - 6 december 2015 21:48

Av Kärleksbarn - 5 december 2015 18:07

Fan vad jag kämpar de sista veckorna nu innan jullovet! Fast är ändå förkyld så behöver inte ha ångest över att jag bara är hemma.. har ätit samma nudelrätt 3 gånger i rad. Är så tröööött på det. 


..har fan ångest över att jag snart ska till hk. Fattar ni?? Alla längtar efter semester och jag mår dåligt över att jag utomlands som dessutom kommer att bli svindyr.

Det blir inte heller bättre när Anson lägger upp en jävla massa saker på hans story helt plötsligt. Vet inte varför, men jag kan inte radera honom även fast jag vägrar att prata med honom. Kanske är det för att han gjorde mig så extremt lycklig. Trodde att jag hade glömt honom?? 

Vill inte avboka resan.. men vill inte heller dit. Vill uppleva mitt ''hemland'' eller vafan det är. Kan inte ens prata flytande kantonesiska. Mina meningar är på en 5 årings nivå, om ens det. Vafan har jag egentligen för någon nationallitet? Halv kines, halv svenne? Känner inte att jag passar in någonstans. 

Av Kärleksbarn - 4 december 2015 20:34

tiden går som vinden 

den kommer till mig, men åker vidare


Igår var jag hos tandläkaren, fick en ny tid för att jag tydlingen skulle få plast i tänderna. 

Vet inte vad som hände där emellan men blev fett förskyld samma kväll. Antingen var det för att jag cyklade i regnet eller för att jag var hos tandis. 

Bakade lussekatter med en klasskompis idag, fyfan vad blöta av svett hans händer är. Helt sjukt. Också rörde han alla mina jävla lussekatter. Kunde inte glömma att jag åt hans svett. Var nära på att spy.. 

Men för att få bort ångesten tog jag en springrunda.. är ännu mer förskyld nu men är inte lika äcklad av hans handsvett. Kan inte säga om springrundan var värd det. Men mår i alla fall bättre psykiskt. 

Av Kärleksbarn - 2 december 2015 19:24

Denna låten går verkligen på repeat.

Fick fan B på engelska muntlig!!!! Så sjukt!!! Kommer fan höja mitt betyg!!! Kommer få mitt första B! Fan vad bra jag är! JAAA DET GÅR BRA NU!!
Förövrigt sa min hemspråk lärare att hon skulle sätta minst ett C på mig och att jag hade chans för att få ett A!!! Heeeelt sjukt hur bra det faktiskt går nu
Är fan bra på språk!

Av Kärleksbarn - 1 december 2015 16:47

Det var jävligt stelt. Det var ingenting för mig. Men nu vet jag åtminstone det. Nu ska jag fortsätta söka efter den perfekta. 

För övrigt fick jag en jävligt peppande lektion idag. Den handlade ungefär om att man måste ta risker, ha ambition, idéer, göra det rätta, ta chansen, stå ut och ha roligt för att bli framgångsrik. Är tacksam över att hela min tid inte gick åt spillo. 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards