Alla inlägg under januari 2016

Av Kärleksbarn - 9 januari 2016 00:58

Har kanske bara träffat fel människor just nu. Det är kanske därför jag varken vill eller kan öppna upp mig.

Men när jag väl försöker får jag knappt någon reaktion. De bryr sig liksom inte om mig eller något.


Av Kärleksbarn - 6 januari 2016 15:04


Förlåt pappa, men jag vill inte åka någon mer stans med dig för att jag vet att det blir så mycket roligare utan dig. 


Jag kände mig dum när min pappa bad till varje gud medan jag själv inte ens visste hur man skulle göra. Men det var ändå en fin stämning. Det är fint att min pappa tror på någonting samtidigt som jag fick en större blick på buddismen. 

    
Utsikten var helt fantasik från Big Buddha. Jorden är så otroligt fascinerande. 

Kommer inte ihåg vad detta stället heter, men det ligger vid en tunnelbana. Älskar Hong Kongs metro eftersom att det är så himla smidigt och hyfsat billigt. 

 

Spenderade en hel dag på Ocean Park. Deras affärsidée är ju brilljant. Flera tusen åker fan dit varje öppen dag. Men helt ärligt hatar jag hur de stänger in en massa djur. Deras delefin och säl shown för en fucking 0 / 10 poäng. Fucking djurplågeri. Men deras vattenshow var helt fantastisk, såg den två gånger. 

 

 
     
   


Förstår inte hur 7 miljoner människor får plats på några öar. Hur kan man få ekonomin ihop när en lägenhet kostar flera miljoner? Den normala månadslönen är ju pytteliten jämfört med utgifterna. Mat, skolavgift och transport måste betalas. Måste man leva i skuld resten utav livet om man vill bo bättre? 
                

Att andas i Hong Kong var extremt jobbigt, fick hjärtklappningar varje dag utav avgaserna. Hade handen framför ansiktet de första dagarna, klarade verkligen inte av att andas annars. 

Så jävla sorligt att man inte ser utsikten i staden pga avgaserna. Det värsta är att alla bara acepterade det. Vakna världen. Vi behöver ändra på vårat beteende. 
   

Av Kärleksbarn - 4 januari 2016 08:36

Är hemma i Sverige igen. Det är fucking 2016 nu. 

Alltså vet inte vart jag ska ta vägen. 


Vill bara gråta 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15 16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Januari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards