Alla inlägg under februari 2016

Av Kärleksbarn - 29 februari 2016 18:59

Sammanfattning av sportlovet:

- Det var ett helt ok lov

- Hade ångest och svårt att vakna, men ännu svårare att somna 

- Somnade först 02, sedan 03 och nu somnar jag efter 04 


Vet inte hur jag ska kunna somna ikväll :)) 

..Eller hur jag ska kunna vakna imorgon kl 07 för att gå till skolan 

 

Hatälskar mitt rum.. asså verkligen 

ugh

Av Kärleksbarn - 27 februari 2016 19:01

"Födelsedagspresent" enligt mamma som lät farsan betala <3
Också vill hon såklart också låna den

Den är faktiskt fett bra, och jag låter den heta boss. Istället för bose soundlink III. Det blir helt enkelt mycket lättare med boss.

Netonnet e bror, 2500 kr.

Av Kärleksbarn - 26 februari 2016 20:50

Har fan ingenting att blogga om för att ingenting händer, eller jo, det händer en jävla massa i hjärnan. 

Har några affärsidéer, vill VERKLIGEN bli entreprenör. Tänker på det varje dag. 

Var jag ska få startkapital, och kapital i överhuvudtaget från. Hur jag ska marknadsföra produkten.

Hur jag ska hitta invensterare. Vad jag ens ska ha för produkt? Var den ska tillverkas. Om jag ska köpa en gammal nerlagd fabrik eller köra avtal med en fabrik som kan producera åt mig. 

Vad jag ska ha på mig på mötena. 

Det är oändligt mycket med frågor. 


Asså det känns så jävla omöjligt när jag är fattig. 

Ska jag jobba några år för att spara ihop pengar? Men hallå. Måste jag plugga uni tills jag är 25 för att sen jobba 5 år tills jag är 30? Så jag då kan köra? 

Jag kommer inte att vilja då. Speciellt om jag har barn. 

Det är fan inte safe ekonomiskt någonstans. Lönen kommer att vara minimal från början.. kommer det ens att gå bra? 

Jag kommer att skita i det, det vet jag. Jag känner fan mig själv. 

Jag kommer inte att lämna tryggheten då. 


Kan jag skita i att plugga uni?? Asså det låter så jävla misslyckat i mina öron, men samtidigt inte. Jag kommer spara en himla massa år och om allt skiter sig kan jag börja plugga på studentlån. Låter bra. 

Men varfan ska mitt kapital komma ifrån?? 

ASSÅ FAAAAAANNNN e fattig 

Av Kärleksbarn - 24 februari 2016 22:18

Hjärtat bryr sig inte ett skit om honom men blir fan kåt när vi sextar.

Tycker lite synd om honom. Om han älskar mig är vi verkligen inte på samma nivå. Enligt mig e vi fan internet buddy's som man skriver till när man har tråkigt.
Kommer helt ärligt inte ens ihåg vad han heter... jag e så jävla körd

 

killen vill bara ha min kropp 

fan 

Av Kärleksbarn - 22 februari 2016 20:29

Dödar tid genom att shoppa.
Vill spara pengar till resor, men samtidigt känner jag näää.
Men har nästan 10tusen kvar på bankkortet så??
Igår köpte jag stövlar och en bh
Idag köpte jag nagellack, ljus och en tunn röd bomberjacka.
Jao (((:

Av Kärleksbarn - 21 februari 2016 01:14

Lever jag eller existerar jag bara?

Idag vill jag att allt ska ta slut. Jag vill bara ge upp.

Men jag vill också leva min framtid.
Jag vill kämpa vidare och faktiskt må bra.
Eller fan är det nu jag sakta, dag för dag går in mot en depression?

Av Kärleksbarn - 17 februari 2016 21:34

Fan vad jag hade det jobbigt igårkväll. Grät så jävla mycket och mitt hjärta gör fortfarande ont.
Men aja det resulterade med att jag fick mitt första f under hela min skolgången lol
Orkar inte bry mig, för göra omprov om två veckor yey

Av Kärleksbarn - 12 februari 2016 22:26

Äntligen fredag!!!

Förmodlingen kommer denna helgen att bli bra :) Har fan planer inför helgen lol 


Idag käkade jag på buger king, fan vad gott asså 

tbt 9 nuggets för 15 kronor, åt det så jävla ofta i sommar 

vet inte om jag äter det för att det är gott eller för att jag ska få tillbaka bra minnen.. 

 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards