Alla inlägg den 7 februari 2016

Av Kärleksbarn - 7 februari 2016 20:13

fan har sökt till gymnasiet.. 

nu i efterhand undrar jag om jag gjorde det rätta valet.. 


ASSÅ FÖRHELVETE 

kan inte ens ändra mina val nu för att det är redan bekräftat 


är fast 

fast i min håla som jag inte ens tycker om 

eller så måste jag börja i en stökig skola i en annan stad

kommer fan inte passa in där

bara sportfånar där.. och fjortisar eller blattar :) fast blattar e fan sköna, vissa iaf 

men lärarna där är så jävla sköna, men otroligt flummiga  

tänkte inte ens igenom fittvalen noggrant 


så jävla mycket ångest nu asså 


men det kanske ändå blir bra i slutändan 

jag hoppas det i alla fall 

asså en klass med 30 personer.. måste fan connecta med någon person 

det räcker med en person asså 

+ att skolan e skitstor.. vet inte riktigt om jag tycker om det

men asså JAO 


hejdå :) 

hoppas att det blir bra, vi får se om ett halvår!!!!! 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards