Alla inlägg den 10 februari 2016

Av Kärleksbarn - 10 februari 2016 22:53

Försöker blicka framåt, men tänker alltid tillbaka. 

Somehow kommer jag bara ihåg det negativa från förr. 

Det tar så jävla mycket energi från mig. 



loa

Av Kärleksbarn - 10 februari 2016 22:44

Vet ni vad? Behöver positiv energi. Men oj vad många nedgångar jag får varje dag. 


5 saker som jag är tacksam över just nu: 

- Denna bloggen, aj vad mycket jag har skrivit av mig här 

- Francesco, fan den killen är så jävla stark. Förstår inte hur han pallar av mig. Får hopp om att det finns fina killar. 

- Victor, asså ärligt han gör mig glad. Det är bara ren fakta. 

- Min mac <3 När jag blev isolerad från världen var jag åtminstonne med min mac. 

- Ella. Asså den tjejen. Vet att jag inte älskar henne inte lika mycket längre. Men asså är ändå tacksam. Att hon ens pallar med mig.. 


Asså nej. Jag borde också vara tacksam över mig SJÄLV. 

Varför trycker jag ner mig själv??? 


Jag är jag. 

Jag kan fucking bli bäst på något om jag bara vill det. 

+ att det måste vara roligt 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
<<< Februari 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards