Alla inlägg under mars 2016

Av Kärleksbarn - 30 mars 2016 23:04

Jag har varit ledsen under en alldeles för lång period just nu.
Problemet är att jag inte vet vad som är grunden av sorgen, så jag kan varken förtränga eller göra mig "hel".
Jag är helt enkelt bara ledsen utan att veta anledningen.

Just nu öppnar jag inte ens på min mun. Men i huvudet går det en massa tankar. Fast tankarna kommer aldrig fram till munnen. Därför håller jag bara käften och mår dåligt runt alla.
Man ser inte ens på mig att jag är ledsen. Så det är lugnt att fakea. Har inte alls samma energi som innan längre. Fan vad jag saknar den glada jag.
Var är du?

Av Kärleksbarn - 29 mars 2016 21:15

Hatar på allt. Jag kan inte ens plugga i lugn och ro längre. För helvete. Jag klarar inte ens av att plugga!!!!!! 

Gråter bara hela fucking tiden. 


Har fan försökt att plugga i tre, TRE TIMMAR. 

Men hela tiden kommer någon jävla familjemedlem och stör mig. 

Jag vill fan lyckas med skolan!!!! Men jag kan ju fanoajrfnesiajdfn inte göra det när jag bor här. 

Gråter fan varje jävla dag nu. 

Av Kärleksbarn - 28 mars 2016 18:55

   

För två dagar sedan hann jag till stranden innan det blev alldeles för mörkt.

Här släpper jag allt jobbigt och andas in den friska luften & njuter utav stunden. 

Av Kärleksbarn - 26 mars 2016 18:31

Vet inte riktigt varför jag grät. Men det känns definitivt bättre nu.
Fan tror att en tjej såg hur jag grät. Hon ignorerade det. Högsta betyg på det.

Nu är jag påväg mot stranden. Hoppas på att jag hinner se solnedgången.

Är så fucking ensam. När jag var ett känslomässigt vrak funderade jag på vem jag kunde kontakta.
Svaret blev ingen. Asså ingen. Aj. Ingen.

Jag och musik är bästa vänner tillslut.

Av Kärleksbarn - 26 mars 2016 13:25

Öh.. firar inte ens påsk :) 

Men det är sjukt skönt att vara ledig. Jag varken vill eller orkar gå till skolan. 

Ganska sorligt faktiskt. 


Ignonerar klasskompisarna.. :) 

Asså jag älskar dem, men bara som klasskompisar har jag väl insett nu 

Jag orkar verkligen inte vara med dem på fritiden för då tänker jag bara på skolan 

Men asså jag tycker om att vara med dem, men bara PÅ SKOLAN. 


Förlåt. Vi kan vara på sommaren :) 

Typ en gång i månaden.. skämtar, vi kan vara på stranden varje vecka, det klarar jag nog av 

Av Kärleksbarn - 24 mars 2016 21:52

You had me at hello <-- bästa romantikboken jag har läst på lääänge


Har börjat att läsa böcker igen.. förstår inte varför jag tog en läspaus på 3 år!

Det är så skönt att ligga i sängen och bara sträckläsa i flera timmar, ända in till när jag ska sova 


Visst att filmer också är kul, men jag läser hellre 

ojojoj vilken nörd jag har blivit 






Av Kärleksbarn - 23 mars 2016 22:22

Tack för att jag åtminstonne kan spendera all tid jag har med en person.

Asså utan henne.. jag svär, jag skulle vara ensam. Tack S. 


Kan typ bara vara mig själv med henne. Det är inte ens stelt när jag bara står i underkläder framför henne. 

Gör fan allt med henne?? Jag svär, så fort jag har tid smsar jag henne. 


Öh. Kan man kalla henne för min bästa vän??

Har aldrig ens sett henne som min ''bästa vän'' förren nu, men hon är väl det när jag tänker efter?? 

Jag gör ju faktiskt ALLT ROLIGT MED HENNE


 

Igår var vi och shoppade och åt mat på ikea. 

Uggghhh har fan köpt 7 par trosor och 3 bh:ar denna månaden.. Asså tycker bara att det är kul att spendera pengar på underkläder, är det konstigt? :p 


Är förövrigt också kär i min keps. Jag vill inte ens gå ut utan den!! Känner mig ful utan keps lol :(  


Jag <3 Nalle 


     

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards