Alla inlägg den 4 mars 2016

Av Kärleksbarn - 4 mars 2016 20:35

Idag fyller jag år. Fick gratulationer av de närmaste klasskompisarna i skolan och några presenter. Tack tack. 

Skiter doc totalt i att fira födelsedagen med dem. Såklart att jag har lite ångest över det, men jag mår för dåligt och orkar helt enkelt inte styra upp festen. 


Under vissa halvtimmar glömde jag att jag fyllde år, det var sjukt skönt. 

Efter skolan lade jag mig i sängen och läste 50 shades. 

Var sedan as hungrig vid 17 

Så jag satte mig ner där i köket, tillsammans med min mamma och åt tacos i en tystnad. 


Imorgon ska jag fira födelsedagen med min släkt. För en gångs skull ser jag fram emot maten, det händer verkligen inte ofta. 

Min matlust hänger ihop med hur jag mår. Äter helst inte för ofta. Det är lättare att säga att jag inte är hungrig än att äta en måltid för mycket. 

Är halvmätt efter frukost, mätt vid lunch, skippar helst mellis om jag bara ska vara hemma också äter jag mig mätt när det är middag. 

Låter ändå hälsosamt? 


Och går helst två 45 minuter promenader varje vecka. Så jag kan få andas och få ut min ångest. 

Tränar annars aldrig. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards