Alla inlägg den 19 april 2016

Av Kärleksbarn - 19 april 2016 20:55

Från att jag aldrig någonsin har tränat - tränar jag nu 4 gånger i veckan. 

Går tillbaka några sidor i min blogg för att få reda på när jag började med träningen, men skriver här utan några resultat. Jag gissar - en period på drygt två månader är väl rimligt. 


Jag tror inte att någon förstår hur beroende jag är av träningen. Tänker nog på träningen 50 gånger varje dag. 

Jag har ständigt träningsvärk - igår på axlarna - idag benen.


Men det är väl fan bra att jag tränar.

Vet ni hur mycket kroppen har förändrats på två månader?? Min kropp har ALDRIG sett såhär bra ut. Kollar i spegeln och vips efter 10 träningspass ser jag riktiga resultat. 


Orienterade förövrigt med skolan idag, blev så fucking arg i skogen!!! 

Asså jag bara SPRANG. Var så jävla arg att jag tog ut det på kroppen. 

När jag kom fram till målet blev jag bara så glaaaaaad över att det äntligen var över!!

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17
18 19 20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards