Alla inlägg den 9 maj 2016

Av Kärleksbarn - 9 maj 2016 20:25

Vem var idioten under oktober 2015 som sa att hon aldrig igen skulle ladda ner någon app där man pratar med främlingar eftersom att hon blev kär i en kille därifrån? 

Jo, jag. :) 


Har förövrigt totalt glömt A nu. Lovar, det är sant!
Det enda som krävdes från mig var att jag pratade om honom, helt ensam på stranden. Sedan filmade jag ett klipp på min mobil och fick ur mina känslor och sedan dess har jag sett honom som en främling.
Efter ett halvårs nojande över honom var den timmen på stranden och vid skogen det enda som krävdes!!! 


Istället för meow, laddade jag ner någon app där man pratar med främlingar i språksyfte. 

Har inte träffat någon rolig där eftersom att de dåliga språkkunskaperna hos båda två är extremt dåliga, sorligt. 

Fick fan ett B på nationella, Engelska. Jag dog först av skratt när min kompis sa att hon var ett poäng ifrån ett A, men sedan när jag fick reda på att jag var i samma sits blev jag arg på mig själv. Hah :( 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards