Alla inlägg den 15 maj 2016

Av Kärleksbarn - 15 maj 2016 21:10

   

Tyckte att den här bilden på mig såg riktigt tumblr ut tills jag såg golvmoppen och tandhygiensprodukter 


Befinner mig hemma hos mormor och jag sitter på golvet med färgpennor och papper och skapar en fantasivärld om ballonger, glassar och färgglada kjolar tillsammans med Klara och Olivia.

Olivia räcker fram en lila tushpenna till mig men kallar den för rosa eftersom att den riktiga rosa är slut på färg.

Jag håller på att måla en ballong grå och Olivia säger att grå är en ful färg. Jag tänker att grå inte ens är en färg, men säger det inte till Olivia, 3 år. 

Min mamma ser våran teckning frågar om det var dem som ritade det jag ritade. Hah, fan vad fult jag måste rita. 

Tillslut ska barnen ut och jag följer med eftersom att jag för länge sedan tröttnade på att sitta och rita. 

  

Resten utav dagen består utav kortspel hemma hos mormor och sedan eurovision hemma. Det slutar med att jag somnar klockan två på natten. 


Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards