Direktlänk till inlägg 21 maj 2016

en text skriven till A

Av Kärleksbarn - 21 maj 2016 22:50

Skrev det här för flera månader sedan, någon gång mellan hösten och vintern 2015 

Ville bara ha kvar den här texten på bloggen eftersom att den här datorn snart kommer att skrotas. 


Hey wazzup anson. You’ll never read this but who cares J Hun you’ve prob forgetten me. Ah wtf. Lets not see each other in hk and let my trip be awesome. Pls i dont want to think of you every hour when im there.


hey it’s me. Idk if u remember me but i miss u. It’s fucking hard to admit but im moving on. U were something special honestly. But wtf this wont work.

So lets forget each other step by step everyday. Because time will heal and speaking with u wont.

U told me that i wouldnt like the true you. Fuck why wouldnt u just show the true u to me because forgetting someone that i dont like is easy. I think about u everyday. But in a year will i maybe think about u once a month, hopefully.

In december am i coming 2 ur town. Everyday there will be something special. We will be breathing the same air even though we aren’t next to each other. Anson wtf why are u doing this to me? Ah i need to move on. I’ve already deleted every single photo of you. But one photo am i still holding on to. It’s one with your adress. A part of me wants to surprise you happily with something nice. Like hey, surprise, let’s give each other a shot. If things gets to difficult next to each other can i atleast move on easier. But yeah. Youre on the other side of the earth.

Bye hunny. Our something ship was something special for me. U maked me so happy. Talking to you was the best thing i knew, but i’ve let you go. I dont want to blame it on my father, but i mean..

Aw man. I really needed to write this. How long hasnt it been since we’ve talked? It seems like forever. Crazy i know. I fucking like you a lot but im still letting u go.
bye hun, you’ll always be my hun even tho you’re just playing. 


Nej, han är verkligen inte min hun längre. 

Fan. Den här lördagen har varit så jävla dålig. Har gråtit flera gånger. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleksbarn - 23 augusti 2020 19:02

Jag vill verkligen bara vara lycklig. Hur svårt ska det egentligen vara?    Det känns som att det är alldeles för svårt. Vet inte ens vad lycka egentligen innebär i ett samhälle som ställer krav. Såklart att jag också har drömmar, men jag tror in...

Av Kärleksbarn - 2 mars 2020 16:01

Det är måndag och jag har inte haft något schemalagt alls! Vilken härlig dag! Vaknade kl 07 hos Tommy och promenerade sedan hem vid 08 för att han skulle åka och fiska med Tran och jag ville plugga som vanligt. Gjorde hemmagjord musli som jag åt till...

Av Kärleksbarn - 25 januari 2020 22:20

Tänk att livet kunde förändras så mycket.. under bara ett halvår. Aldrig skulle jag tro att det bara skulle lösa sig såhär, men det har väl blivit lite av mitt mantra nufötiden, att det löser sig.    Sedan maj månad har jag tagit studenten. En da...

Av Kärleksbarn - 25 maj 2019 23:47

Hahha asså förlåt??? Men jag är så ledsen. Hjälp :)    Hatar, verkligen hatar min sista tid i skolan. Asså gumman. Jag har hängt med en person hela gymnasietiden, men vi kommer inte ens vara vänner när skolan nu tar slut. Då är det adios. Och ald...

Av Kärleksbarn - 17 maj 2019 21:02

Imorgon ska jag dricka så att jag försvinner. Hejdå. (???) Sen när började jag må såhär dåligt? Help. Nog dags att boka en tid hos kuratorn. Fast vet inte vad jag ska prata om där. Vet inte om jag orkar prata om mina problem ens. Nja. Nej.      ...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards