Alla inlägg den 30 maj 2016

Av Kärleksbarn - 30 maj 2016 21:04

 
   
Cyklade till stranden förra veckan och målade naglarna där av någon konstig anledning haha. Det var faktiskt nice, lyssnade på musik samtidigt som vatten glittrade framför mig.
MEN TIPS! Måla inte naglarna på stranden!! Nagellacket torkade efter 2h och blev helt fuckat innan man ens hann hem. 

..och gissa vad som hände samma natt!! 

 
Jag blev sjuk!! Hade feber, för lite mat i kroppen och ont i halsen!  

Sjukade mig från skolan och stannade hemma i soffan och sängen heeeeela dagen. Lyckades att somna hela tiden, helt sjuk! Sov säkert totalt 16 timmar den dagen! 


 

Men nästa dag blev jag tack och lov bättre! Och jag åkte till Samir och Victors konfettiparty! 


 
Ni borde verkligen se dem live någon gång! Så otroligt duktiga och roliga på scen! 

   
Tyvärr så blev det inte så mycket dans pga barn och vuxna överallt. Men det var ändå väldigt kul! 
Skrek så himla mycket så att jag fick ännu mer ont i halsen. 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards