Alla inlägg den 4 juni 2016

Av Kärleksbarn - 4 juni 2016 23:44

Oj tack mamma för att du säger att jag är det jobbigaste barnet du har som inte kan sin position, jag är ett barn inte en vuxen och får därför inte käfta emot

Fuck you

Av Kärleksbarn - 4 juni 2016 23:41

De senaste dagarna.. vet inte hur jag ska förklara, känns som allt och ingenting har hänt

Har varit på Liseberg med klassen! Det var det konstigaste jag varit med om.
1. Vädret ~ från strålande sol till ösregn till något mitt emellan
2. Mådde rööööv, asså jag dog. Började gråta för att jag mådde så dåligt.
Låg på en bänk och hade min ryggsäck som kudde och grät hahah så sorgligt
Också satt min klasskompis bredvid och var helt tyst medan vi väntade på de andra som gick gasten
Sämsta kompisen någonsin om jag får säga det själv
Ville verkligen hem, ringde tom min lärare men la på innan det kom fram för att jag tvingad mig själv stanna kvar

Sen fick jag mat i mig också mådde jag helt okej igen.
Träffade sedan några andra i klassen och blev så jävla arg över att a och p gick efter Emma hela tiden även fast hon inte bryr sig ett piss om dem. Idioter som inte har fattat än.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards