Alla inlägg den 21 juni 2016

Av Kärleksbarn - 21 juni 2016 23:14

Det känns som att det har hänt skitmycket sedan jag sist skrev här!

Var och hälsade på min morbror på Kristianstad sjukhus för två dagar sedan. Han fick stroke för inte så länge sedan.
Min moster berättade vilka som skulle komma och hälsa på och innan hon ens hann säga klart alla namnen frågade morbror om hans fru skulle komma.
"Kommer min fru?" *leende*
"Nej hon bryr sig inte om dig för att du röker så himla mycket"
"Pfft vem bryr sig om min fru" *besviken*
Vi ljög såklart bara, hans fru kom och han skrev som en sol hah. 30 år tillsammans och fortfarande kär?

Efter Kristianstad åkte vi tillbaka till Hässleholm där mina kusiner bor.
Sov över hos dem under 3 nätter. Var alltså med dem under 4 dagar i rad.
Och jag trodde att vi bara skulle stanna kvar 2 dagar. Hah. Hade lätt fel packing med mig.

Men vet ni vad? Jag har fått jobb på ett hotell!!
Mitt första jobb ojojoj. Dock var det skittråkigt. Bäddade tusen sängar, dammsög och tog bort gammal lakan Osv.

Hålla fyfan vad jag ska plugga så att jag inte får ett sånt jobb i framtiden.
Rent sagt ett skitjobb där jag svettades och får en minilön.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards