Alla inlägg den 25 juni 2016

Av Kärleksbarn - 25 juni 2016 19:28

Har nu officiellt varit på min första fest där jag har druckit. Wooppp
Drack 2 eller 3 shots med vodka, en as god piggelin drink och avslutade allt med några klunkar cider innan jag spillde ut den.
Opsi. Var inte full, kommer Fan ihåg allt. Men jag var absolut flummig. Ville spy men kunde inte.

Tog bussen till Hässleholm där festen var. Asså älskar att åka förbi här, det så himla fint.

Festade med Vinny och dem. Kände typ bara Annie, Jenny och Sit men hade ändå kul.
Vi dansade, sjöng, låg på gräset i parken, hoppade studsmatta i regnet och bara pratade.

Träffade världens gulligaste kille på festen jag svär.
Han tog hand om Sit hela kvällen, städade huset, bäddade sängen och var bara så jävla fin. Och snygg lol.
Hette han Jamel? Jag minns inte.

Finns inte många som är som honom. De flesta skulle bara vara som hans kompis. Dricka, tafsa, var sliskig och äcklig och vara fuckboy.
Om J och Sit inte skulle ha något emellan varandra skulle jag Fan haffa. ;)

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards