Alla inlägg under juli 2016

Av Kärleksbarn - 30 juli 2016 22:37

Det krävs inte mycket för att jag ska bli arg på min familj.

Lås min ipad och jag exploderar.
Har ont i halsen nu för att jag skrek skällde så högt.

Tycker synd om mina grannar. Stackars dem som för höra på vårat bråk exakt varje dag.

Av Kärleksbarn - 29 juli 2016 23:42

Jag har alltid trott att jag som invidid är hur stor som helst och jo det är väl sant till en viss del.

För att jag står ju faktiskt i centrum för hela mitt liv.
Förmodligen är jag även en stor del för min familj även fast vår relation är ganska fucked up men vi bryr oss väldigt mycket om varandra. Så ja, jag är till en viss del mycket viktig för 5 totalt 5 människor.

Men sedan då?
Jag är ingenting.

Jorden, universum kan inte ens se mig för att jag är så liten.
Jag är som vad en neutron är för människan. Mycket liten, syns inte ens, men man vet om att jag finns och jag är viktig för att det ska fungera, men jag är bara en i mängden. Är ju faktiskt precis som alla andra. Så vafan spelar jag egentligen för roll om jag försvinner?
Det finns biljoner andra precis som jag.

Idag när jag satt på bussen åkte jag förbi skogen under en hel timme. Fyfan den är ju skitstor asså.
Vem tror jag att jag är? Vem är jag? Jag är en pytteliten del av allt och en dag kommer jag att försvinna och ingen kommer att minnas mig om hundra år.

Vill jag leva ett värdigt liv som framgångsrik? Ja fan!
Snälla. Jag får inte försvinna som en flicka som var deprimerad eller hon som hade ett tråkigt vanligt liv.

Jag ska leva life maximalt. Och usch vad jag blir stressad utav den tanken.
Allt kan tas från mig imorgon. Tänk om jag dör imorgon? Man vet aldrig och därför måste jag fan leva lycklig.

Av Kärleksbarn - 29 juli 2016 22:09

Är ledig cirka 2 dagar i veckan ifrån jobbet och det utnyttjas mycket bra.

Är aldrig hemma en hel dag, som jag trodde att det skulle bli innan jag fick sommarlov.

Idag åkte jag till Hässleholm och åt ottoglass! Fyfan vad gott det är.
Godaste glassen som jag har ätit under hela sommaren och det kommer från mig som har ätit glass exakt varje dag.

Hemmagjord glass samt krispig våffla som 50% av alla på hela torget äter under solen.

Ja tack!

Av Kärleksbarn - 27 juli 2016 22:27

Hej! Fan vad jag alltid tar några dagars paus ifrån bloggen nuförtiden.

Men allting flyter på. Jag mår helt okej. Visualisarar ibland om min perfekta framtid och har i nuläget endast lyxproblem.

Vill inte flyga till London i något finare (dyrare) flyg, bo på 4 stjärnigt hotell och spendera pengar med min pappa.

Ibland tycker jag inte heller om min arbetsplats även fast tiden faktiskt går skitsnabbt och cashen flödar in.

Jag har legat i en lite för kall bubbelpool helt själv. Men skönt var det och vips så hade jag spenderat en halvtimme där.

Har även gått och sett på djur bland en massa pokemon spelare en kväll.

Kvack, Kvack det är dags att bli vegetarian tycker jag faktiskt.

Men nej. Ingen jävel stöttar mig och lagar endast döda djur.

Av Kärleksbarn - 23 juli 2016 23:08

Ska bomba musik i mina öron och plugga koreanska. Tänkte även plugga matte isommar men fyfan nej nej nej. Det får jag ta tag i när skolan börjar.

Vet att jag kommer att ångra mig om jag aldrig ens försöker plugga koreanska under denna sommaren.

Så.. legghoooo
Första steget är.. HANGUEL. Aka alfabetet.

Målet: en kvart varje dag tills jag kan det till 100%

Av Kärleksbarn - 17 juli 2016 23:45

Hon vill veta vad som pågår och säger högt och tydligt vad som är rätt och vad som är fel.
Det hon inte förstår är att hennes metoder är felaktiga.

Hon är ett kontrollfreak.

Hon gör oss ledsen, arga och besvikna vilket gör att vi pratar skit om henne.
Tillsut har alla fått nog. Ingen vill eller orkar.
Man börjar ignorera henne och tillslut gör man ett aktivt val genom att inte vara vid hennes närhet.

Av Kärleksbarn - 14 juli 2016 23:49

Har behandlat min kropp som en soptunna dem senaste veckan.
Alldeles för mycket socker har passerat genom mig och att träna efter en dag efter jobbet lyser starkt rött.

Imorgon ska jag jobba ännu en dag.
Alltså måste fan söka jobb någon annanstans vill inte vara kvar där!!

Ställen att söka jobb på:
Netto, är deras ultimata stamkund. Älskar netto.
ICA, gammal prao elev.
Lidl, Maxi, Willys, ja varför inte? Sitta vid kassan. Ta upp varor på hyllor. Fronta.
Mc, bra upplevelse. Kommer att lära mig hur mycket som helst.
Burger King, samma där.
Lokala pizzerior. Hur svårt kan det va?
Lokala restauranger, servitris, diskare, ja tack! Tiden går alltid snabbt när det finns kunder!
Fritidsledare, älskar ju barn.
Evenemang någonting hjälpare! Det behövs alltid hjälp!

Hmm... kommer inte på fler just nu.
Men förfan måste ta tag i det!! Skicka mail, gå dit och promota mig själv. Sök bara!!

Av Kärleksbarn - 12 juli 2016 23:29

Yo vad händer?? Har räknat ut att jag har jobbat 11 dagar och att jag har 15 dagar kvar. Har snart klarat av hälften!!!!
Fan vad jag hatar det jobbet

Har träningsverk. Vet ej om jag bygger upp eller förstör musklerna eftersom att jag aldrig får vila.

Det är bara att:
1. stämpla in, jobba, svettas, vara hungrig i två timmar.
2. Stämpla ut. Äta snabbt som fan.
3. Stämpla in. Jobba, svettas och tillslut åka bussen hem.

Måste också vara falsk mot människorna. Tycker inte om dem. Speciellt de äldre :)

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards