Alla inlägg den 8 juli 2016

Av Kärleksbarn - 8 juli 2016 23:43

I type. I regret. I delete and repeat.

2006 and I'm 6. My mum buys my first pink backpack for me. I can't wait for my first school day in my entire life.
My mum goes with me in the morning to school and I know she'll be picking me up in a few hours. Yet I'm still nervous because I'll be all by myself for those hours in the classroom.

2016 Now 10 years older.
I go and buy myself a blue backpack for school.
I've picked my main subjects. Economy. Ew. I thought only snobbs picked that subject and I who's second generation immigration is hoping for a bright future.

Once again 10 years later will I be all by myself in the class.
This time we'll be a little bit more wiser, yet doing reckless decions in order to have fun.

Av Kärleksbarn - 8 juli 2016 22:25

Okej så efter 40 dagars mensförsening trodde jag faktiskt att jag var gravid även fast jag är 100% oskuld.

Men min mens ville bara "surprise bitch, nu kommer jag när du sover över hos en kompis."

Det var faktiskt riktigt skönt och roligt att bara vara med mina vänner hela dagen och natten. De är så jävla konstiga men jag tycker om dem så himla mycket.

Jag har faktiskt förändrats enormt mycket under de senaste månaderna. Jag har bara blivit så mycket öppnare om mina känslor - innan skrev jag ut dem här - nu pratar om jag dem istället.

Jag är inte längre rädd för att prata om hur jag känner. Orkar faktiskt inte ens tänka 5 sekunder om jag ska ta upp det utan litar helt enkelt på dem och bara pratar. Om det kommer ut till någon annan- visst. Kommer bli ledsen en dag och sedan glömma bort det igen.
Det är så jag fungerar. Jag glömmer.

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards