Direktlänk till inlägg 29 juli 2016

ottoglass

Av Kärleksbarn - 29 juli 2016 22:09

Är ledig cirka 2 dagar i veckan ifrån jobbet och det utnyttjas mycket bra.

Är aldrig hemma en hel dag, som jag trodde att det skulle bli innan jag fick sommarlov.

Idag åkte jag till Hässleholm och åt ottoglass! Fyfan vad gott det är.
Godaste glassen som jag har ätit under hela sommaren och det kommer från mig som har ätit glass exakt varje dag.

Hemmagjord glass samt krispig våffla som 50% av alla på hela torget äter under solen.

Ja tack!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Kärleksbarn - 23 augusti 2020 19:02

Jag vill verkligen bara vara lycklig. Hur svårt ska det egentligen vara?    Det känns som att det är alldeles för svårt. Vet inte ens vad lycka egentligen innebär i ett samhälle som ställer krav. Såklart att jag också har drömmar, men jag tror in...

Av Kärleksbarn - 2 mars 2020 16:01

Det är måndag och jag har inte haft något schemalagt alls! Vilken härlig dag! Vaknade kl 07 hos Tommy och promenerade sedan hem vid 08 för att han skulle åka och fiska med Tran och jag ville plugga som vanligt. Gjorde hemmagjord musli som jag åt till...

Av Kärleksbarn - 25 januari 2020 22:20

Tänk att livet kunde förändras så mycket.. under bara ett halvår. Aldrig skulle jag tro att det bara skulle lösa sig såhär, men det har väl blivit lite av mitt mantra nufötiden, att det löser sig.    Sedan maj månad har jag tagit studenten. En da...

Av Kärleksbarn - 25 maj 2019 23:47

Hahha asså förlåt??? Men jag är så ledsen. Hjälp :)    Hatar, verkligen hatar min sista tid i skolan. Asså gumman. Jag har hängt med en person hela gymnasietiden, men vi kommer inte ens vara vänner när skolan nu tar slut. Då är det adios. Och ald...

Av Kärleksbarn - 17 maj 2019 21:02

Imorgon ska jag dricka så att jag försvinner. Hejdå. (???) Sen när började jag må såhär dåligt? Help. Nog dags att boka en tid hos kuratorn. Fast vet inte vad jag ska prata om där. Vet inte om jag orkar prata om mina problem ens. Nja. Nej.      ...

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Juli 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Skapa flashcards