Alla inlägg den 10 augusti 2016

Av Kärleksbarn - 10 augusti 2016 23:01

Tjabba tjena! Allt är fortfarande bra med mig!

Kan med glädje säga att jag inte längre hatar min arbetsplats! Men sanningen är att det faktiskt ska bli otroligt skönt att slippa jobba. Snart kommer jag skita i att ta det ansvaret och bara sitta på min röv och plugga. Amazing.

Jag har haft en bra städdag hemma. Kan helt seriöst säga att jag har donerat bort 60+ plagg idag har insett att min garderob är helt kaos. Asså... golvet på garderoben har ramlat ner och cirka 7 spikar står RAKT ut. Som en jävla vasskniv.
Baksidan har också totalt gått isär. KAOS!
Men jag ska skita i det hahaah pallar inte ta tag i det. Hur fan gör man liksom? Vet inte hur man lagar det och tänker inte köpa en ny garderob. Aldrig i livet asså. Mina pengar ska spenderas på ett roligare sätt och att be om hjälp från farsan är ett stort nej.

Jaja godnatt. Ska sova nu så jag får energi för I morgondagens jobb!!!

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards