Alla inlägg den 16 augusti 2016

Av Kärleksbarn - 16 augusti 2016 23:47

Har haft ett toppen sommarlov!!! Tack tack tack!
Så tacksam över att jag fick uppleva hur det är att jobba även fast jag seriöst ville gråta varannat pass.

Tacksam över sommarkortet så att jag fick åka runt lite grann i skåne och tacksam över att jag har mina vänner!

Den 15e åkte jag till Malmö med S och L. Vi käkade på donken 3 gånger och bk 1 gång. Hahahh billigt blev det iaf.

Tog näst sista tåget hem och var i hemstaden kl 00. Det var det sista med sommarkortet för iår.

Idag den 16e åkte jag till väla med E. Köpte min efterlängtade mascara, en Foundation (som passar min hudton!!!) Och skolsaker.

Fattar inte att det är skola imorgon!!!!! Fan vad sjukt!!!! Allt har gått så himla snabbt!

Haha för fan.. innan sommarlovet började sa jag att jag skulle plugga matte. Har inte gjort det en enda gång.

Jaja ångrar mig inte nu iaf.. vi får väl se matte betyget sen

Godnaaatttttt
Mår så konstigt över imorgon!!! Innan var jag nervös.. nu vill jag bara träffa alla! Om allt skiter sig byter jag bara klass ^^

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards