Alla inlägg den 27 augusti 2016

Av Kärleksbarn - 27 augusti 2016 22:41

Festade ju igår med squadet på insparken vid stationen. Fyfan vad jag tycker om mina vänner <3

Fast de dricker inte ens.. kan ju ändå förstå P för hennes farsa är alkolist. Men de andra? Ahhhh, tror inte ens att de har varit på en riktig fest förutom 3 av dem?


På insparken såg jag mina ekonomi klasskompisar. Asså ingen motherfucker ville ens hälsa på mig. Fick liksom tvinga ut ett hej till dem för att det inte skulle bli stelt för mig. Fuck dem. Eller skämta, David var schyst.. glömde att jag snackade med honom hah. Men resten.. motherfuckers!! Och Victor för fan. 

Kolla, skulle ju träffa squadet på torget. Också ser jag hur mina kompisar står i en ring och snackar med bland annat honom och då måste jag såklart också stå där! Så i ögonvrån ser jag hur han kollar på mig och när jag vänder huvudet för att möta hans blick kollar han bara bort. 


Men aja, jag hade ändå kul igår. Dansade och sjöng hela natten låååång på festen. 

Omg.. glömde nästan en händelse som hände. Det var ju hur trångt som helst på dansgolvet kl 00. Men musiken var som bäst då och då dansade och hoppade jag såklart som fan med mina vänner. Helt plötsligt krockade mitt huvud med en annan människa.. Så jag vände mig såklart om och blev arg. 

Men sen möter jag blicken med en blatte och han kramar om mig och allt är fine igen. Kramar lite löst tillbaka eftersom att jag försökte undvika hans fkn svett, säger snabbt förlåt i hans öra och frågade om det gick bra. 

Hans nickade och jag vände mig om igen och dansade tillsammans med mina kompisar. Trodde att jag och han killen var klara efter det.. men nope. 

Han vill dansa med mig men jag skiter fullständigt i honom. Han märker det såklart och dansar med Ella istället. Asså omg. Det såg ut som att ella ville dö och att han ville ha sex med henne, tafsar som fan och är flörtig liksom. Pussade henne på kinden och jag bara hahhaha för att jag aldrig hade sett någon kyssa henne innan. 

De två dansar.. alldeles för länge..?? och jag kunde inte lämna två juuuu. Och stackars Ella vågade aldrig sticka från honom. Men det löste sig.. efter en timme ville han dansa med mig. Jag bara NEJJJ, puttade bort honom medan han höll mig, sa nej igen och stack iväg därifrån. 

Förlåt men han var så jävla svettig och oattraktiv.

 

Allting slutade med att jag sov över hos Ella (because päronen visste inte att jag var på festen host, ärligt har för första lite dåligt samvete över det aafaan).

Men dagen efter skulle Ella jobba så fick ändå dra hem tidigt. 


JÄVLAR vad långt detta blev. Tog inte ens ngn bild hahah. Var för fattig för att snapa (internet e slut och måste betala för GB) och hade ingen lust att fota vanligt för bloggens skull. 

Av Kärleksbarn - 27 augusti 2016 22:19

 

Någon fucking tjuv försökte baxa hela bilen under den här veckan.. 

  

förstår nt varför man försöker baxa en bil som inte ens är värd 10k 

kul att köra den typ? det är den verkligen inte.. 


bilen är fkn king iaf som klarar sig igenom alla dessa årens skit <3 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
31
<<< Augusti 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards