Alla inlägg den 5 september 2016

Av Kärleksbarn - 5 september 2016 21:26

Måndagen började som vanligt med skola och oj? Alla i klassen var faktiskt där. 

Men fyfan vad jag blev dissad av alla på morgonen. Blev faktiskt skit ledsen och trodde att jag hade fått mens så jag stack hem vid lunch. 

Men sen märkte jag att det bara var flytningar så jag åt en banan och apelsin hemma och stack sedan till idrottslektionen. 


Efter skolan damsög jag lägenheten.. får panik, hittar inte mitt telefonskal någonstans.. och mitt bankkort är där!! :( 


Vid 19 stack jag sedan till kickboxningen!!! Uppvärmningen och avslutningen var så sjukt rolig. Kunde inte sluta skratta och tog ingenting seriöst. Hörde aldrig ens instruktionerna. 

Var där med Annie, Sofia, Sofias kompis (hon var så jävla rolig haha) och Emilia. Usch vad svettigt det var där inne asså och det var så jävla jobbigt att gå in medan alla biffar tränade hahha. 


Aldrig kickboxning igen. Men roligt var det ändå! Dags att prova på andra sporter istället yasssss 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards