Alla inlägg den 21 september 2016

Av Kärleksbarn - 21 september 2016 19:37

I sömnen drog jag bort ögonlappen och mina öronproppar. Jag vaknar 06 utav solen men fallar snabbt in i lätt sömn. 

''Vakna'' Nej. Jag vill inte! Snälla ge mig två timmar till. 


Tillslut sitter jag vid matbordet och äter alldeles för lite frukost som vanligt. Hälften av det lilla slänger jag. Aptiten är borta och det är inte nödvändigt att äta för mycket. 

Varför skulle jag behöva extra energi till att undra varför jag är utanför i klassen? 


Inte ens en minut innan 8 går jag ut. 


Idag blev Ida även utanför precis som mig. Det slutar med att jag och hon går och pratar hela dagen. Vi jämför om vad syv och kuratorn sa. För båda vi två ska ansöka om att byta klass. Det är en jobbig process där jag hela tiden riskerar att gråta framför en lärare eller ensam hemma, men det är värt det. 


Har ändå varit mer glad idag än vad jag har varit sedan gymnasiet började. 

Allt kanske ändå löser sig tillslut, eller? 

 

Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14
15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards