Alla inlägg den 2 november 2016

Av Kärleksbarn - 2 november 2016 15:13

Dricker mitt balkongkylda loka ur ett vinglas för att få ut det mesta av aromerna. 

Drycken dansar på min tunga, kylnar sedan ner strupen, åker vidare i kroppen och jag känner kolsyran bubbla till då och då. 


Loka crush i ett vinglas is the shit. 

Haha har så jävla tråkigt hemma.

Av Kärleksbarn - 2 november 2016 00:27

Håller på att kvävas i mina egna tankar. Flyr från mig själv genom att vara med vänner. 

Fikar, shoppar, sover över men ingenting har i slutändan fått mig att må bättre. 


Asså jag svär på gud, känner mig ännu en gång väldigt tom. 

Vill liksom uppleva kickar just nu. Menar inte droger eller alkohol. Jag vill känna ''du kommer dö'' under en sekund på riktigt. Det var väl det som senast fick mig att vara tacksam över livet knappt under ett halvår. Nu är den känslan borta. 


Just nu vill jag bara lägga mig i sängen och somna för att härdanefter sjunka genom marken för att låta bakterier lösa upp mig till små små bitar. 


Eller kanske inte.. vet inte vad jag vill. Det är förmodligen dags att sova. 



Presentation

Kanske möts våra känslor någon gång
Ses de?

eller går de skilda vägar

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30
<<< November 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards